Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВарер, Б. Ю.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:54:09Z
dc.date.available2024-04-30T07:54:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВарер Б. Ю. Сучасні методи та цифрові інструменти ефективного навчання: таксономія Блума. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20968.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41942
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20968
dc.subjectтаксономія Блумаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.subjectінтервальні повторенняuk
dc.subjectментальні картиuk
dc.subjectперсональна база знаньuk
dc.subjectBloom’s taxonomyen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectdigital toolsen
dc.subjectspaced repetitionen
dc.subjectmind mapsen
dc.subjectpersonal knowledge baseen
dc.titleСучасні методи та цифрові інструменти ефективного навчання: таксономія Блумаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4:37
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2014). Педагогічні умови використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», вип. 38, 310–315uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В. (2013). Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. Луцьк: СНУ імені Лесі Українки, 7(256), 43–48.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В. (2009). Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні безпеки життєдіяльності. Освіта Донбасу, 5(136), 34–42.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65.uk
dc.relation.references.Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Практичні аспекти формування компетентності фахівців. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 6 (2), 120-124. КДПУ ім. В. Винниченка.uk
dc.relation.referencesForehand, M. (2005). Bloom’s taxonomy: Original and revised. Emerging perspectives on learning, teaching, and technology, 8, 41-44.en
dc.relation.referencesSmolen, P., Zhang, Y., & Byrne, J. H. (2016). The right time to learn: mechanisms and optimization of spaced learning. Nat Rev Neurosci, 17(2), 77-88. DOI: 10.1038/nrn.2015.18. PMID: 26806627; PMCID: PMC5126970.en
dc.relation.referencesMurre, J., & Dros, J. (2015). Replication and Analysis of Ebbinghaus’ Forgetting Curve. PloS one. 10.e0120644. DOI: 10.1371/journal.pone.0120644.en
dc.relation.referencesLeitner S., & Totter R. (1972). So lernt man lernen. Herderen
dc.relation.referencesAnki. URL: https://apps.ankiweb.net.en
dc.relation.referencesBuzan T., & Buzan B. (2006). The mind map book. Pearson Educationen
dc.relation.referencesFreeplane. URL: https://docs.freeplane.org.en
dc.relation.referencesLimo F.A.F., et al. (2023). Personalized tutoring: ChatGPT as a virtual tutor for personalized learning experiences. Przestrzeń Społeczna (Social Space), 23(1), 293-312.en
dc.relation.referencesObsidian. URL: https://obsidian.md.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію