dc.contributor.author | Варер, Б. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:54:09Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:54:09Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Варер Б. Ю. Сучасні методи та цифрові інструменти ефективного навчання: таксономія Блума. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20968. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41942 | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20968 | |
dc.subject | таксономія Блума | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | цифрові інструменти | uk |
dc.subject | інтервальні повторення | uk |
dc.subject | ментальні карти | uk |
dc.subject | персональна база знань | uk |
dc.subject | Bloom’s taxonomy | en |
dc.subject | information technology | en |
dc.subject | digital tools | en |
dc.subject | spaced repetition | en |
dc.subject | mind maps | en |
dc.subject | personal knowledge base | en |
dc.title | Сучасні методи та цифрові інструменти ефективного навчання: таксономія Блума | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.4:37 | |
dc.relation.references | Дембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2014). Педагогічні умови використання інтернет-технологій у процесі
вивчення безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців:
методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», вип. 38, 310–315 | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2013). Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих
навчальних закладах. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія:
Педагогічні науки. Луцьк: СНУ імені Лесі Українки, 7(256), 43–48. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2009). Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні безпеки
життєдіяльності. Освіта Донбасу, 5(136), 34–42. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки
життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65. | uk |
dc.relation.references | .Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Практичні аспекти формування компетентності фахівців. Наукові
записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 6 (2), 120-124. КДПУ ім. В. Винниченка. | uk |
dc.relation.references | Forehand, M. (2005). Bloom’s taxonomy: Original and revised. Emerging perspectives on learning, teaching, and technology,
8, 41-44. | en |
dc.relation.references | Smolen, P., Zhang, Y., & Byrne, J. H. (2016). The right time to learn: mechanisms and optimization of spaced learning. Nat Rev
Neurosci, 17(2), 77-88. DOI: 10.1038/nrn.2015.18. PMID: 26806627; PMCID: PMC5126970. | en |
dc.relation.references | Murre, J., & Dros, J. (2015). Replication and Analysis of Ebbinghaus’ Forgetting Curve. PloS one. 10.e0120644. DOI:
10.1371/journal.pone.0120644. | en |
dc.relation.references | Leitner S., & Totter R. (1972). So lernt man lernen. Herder | en |
dc.relation.references | Anki. URL: https://apps.ankiweb.net. | en |
dc.relation.references | Buzan T., & Buzan B. (2006). The mind map book. Pearson Education | en |
dc.relation.references | Freeplane. URL: https://docs.freeplane.org. | en |
dc.relation.references | Limo F.A.F., et al. (2023). Personalized tutoring: ChatGPT as a virtual tutor for personalized learning experiences. Przestrzeń
Społeczna (Social Space), 23(1), 293-312. | en |
dc.relation.references | Obsidian. URL: https://obsidian.md. | en |