Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрус, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:54:34Z
dc.date.available2024-04-30T07:54:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПрус О. В. Використання штучного інтелекту в адаптивних навчальних системах: перспективи розвитку освіти України. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20967.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41952
dc.description.abstractПроведено аналіз потенціалу адаптивних навчальних систем як інструменту осучаснення освітнього процесу в Україні. Зокрема, як ці системи можуть сприяти індивідуалізації навчання, відповідати різним освітнім потребам учнів, а також які виклики стоять перед викладачами та освітньою системою при впровадженні таких технологій. Головною рисою сучасного навчання є його спрямованість на індивідуальні потреби учнів та їх персоналізація. У більшості випадків, контент для адаптивного навчання має простий механізм зворотного зв’язку, який базується на аналізі навчального процесу, результатів тестів та інших факторів. Для досягнення цієї мети існують інструменти та технології, які дозволяють враховувати індивідуальність кожного учня, відстежувати його мислення та адаптивно аналізувати навчальний процес.uk
dc.description.abstractAn analysis of the potential of adaptive learning systems as a tool for modernizing the educational process in Ukraine has been conducted. Specifically, how these systems can contribute to the individualization of learning, meet the diverse educational needs of students, and what challenges teachers and the educational system face when implementing such technologies. The main feature of modern education is its focus on the individual needs of students and their personalization. In most cases, the content for adaptive learning has a simple feedback mechanism based on the analysis of the learning process, test results, and other factors. To achieve this goal, there are tools and technologies that can account for the individuality of each student, track their thinking, and adaptively analyze the learning process.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20967
dc.subjectадаптивне навчанняuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectсучасні педагогічні технологіїuk
dc.subjectadaptive learningen
dc.subjectdigital transformationen
dc.subjectmodern pedagogical technologiesen
dc.titleВикористання штучного інтелекту в адаптивних навчальних системах: перспективи розвитку освіти Україниuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.016:004
dc.relation.referencesБиков В. Ю. Проблеми та перспективи інформатизації системи освіти України. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2: Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. 2012. № 13. С. 3-18.uk
dc.relation.referencesДем’яненко В. Б., Дем’яненко В. М. Комп’ютерні засади відкритих систем адаптивного навчання. URL: https://lib.iitta.gov.ua/714639/1/COMPUTER BASICS OPEN SYSTEM ADAPTIVE LEARNING.pdf.uk
dc.relation.referencesPierce D., Hathaway A. The Promise (and Pitfalls) of AI for Education». URL: https://thejournal.com/Articles/2018/08/29/The-Promise-of-AI-for-Education.aspx.en
dc.relation.referencesDemyanenko V. M. Technologies of determination of individual-typological features of the student for adaptive education. Education and upbringing of a gifted child: theory and practice: a collection of scientific papers, Issue 1 (18), 2017, pp. 67-75. Kyiv: Institute of Gifted Children.en
dc.relation.referencesДем’яненко В. М. Модель адаптивної навчальної системи інформаційного простору відкритої освіти. Information Technologies and Learning Tools, 77(3), 27-38. URL: https://www.researchgate.net/publication/342576493_MODEL_ADAPTIVNOI_NAVCALNOI_SISTEMI_I NFORMACIJNOGO_PROSTORU_VIDKRITOI_OSVITI.uk
dc.relation.referencesSiemens G. Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age. URL: https://web.archive.org/web/20100201232701/http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm.en
dc.relation.referencesThrun S. Text Classification from Labeled and Unlabeled Documents using EM. Kluwer Academic Publishers, Boston. Manufactured in The Netherlands. URL: http://www.kamalnigam.com/papers/emcatmlj99.pdfen
dc.relation.referencesBachleitner N. Literary Translation, Reception, and Transfer. URL: https://library.oapen.org/bitstream/handle/20.500.12657/46692/1/9783110641998.pdf.en
dc.relation.referencesLuckin R. Towards artificial intelligence-based assessment systems. URL: https://www.nature.com/articles/s41562-016-0028.en
dc.relation.referencesDave’s Educational Blog. URL: https://davecormier.com/edblog.en
dc.relation.referencesВізнюк І. М., Буглай Н. М., Куцак Л. В., Поліщук А. С., Киливник В. В. Використання штучного інтелекту в освіті. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. URL: https://drive.google.com/file/d/16fQRZjibIyZc0VG8RZXBHfiLGQ27vjAi/view.uk
dc.relation.referencesБахрушин В. Чого не вистачає у Концепції розвитку штучного інтелекту в Україні. URL: https://zn.ua/ukr/EDUCATION/shtuchniy-intelekt-i-osvita-350946_.html.uk
dc.relation.referencesKhan Academy. URL: https://uk.khanacademy.org.en
dc.relation.referencesOnline Math & Reading Programs for Students. DreamBox Learning URL: https://www.dreambox.com.en
dc.relation.referencesAdaptive Learning Platform. URL: https://alp.hkahss.edu.hk.en
dc.relation.referencesSmart Sparrow. URL: https://www.smartsparrow.com.en
dc.relation.referencesALEKS (Assessment and Learning in Knowledge Spaces). URL: https://www.aleks.com/?_s=6975737483816469.en
dc.relation.referencesПотенційні недоліки штучного інтелекту в освіті. URL: https://prometheanworld.com.ua/potentsijni-nedoliky-shtuchnogo-intelektu-v-osviti.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію