dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
dc.contributor.author | Кисса, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:55:00Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:55:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кобилянська І. М., Кисса О. В. Нейропедагогіка в сучасних закладах вищої освіти: перспективи та виклики. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20412. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41966 | |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене вивченню ролі та значення нейропедагогіки в системі сучасної вищої освіти. Зосереджуючись на перспективах та викликах, які стоять перед вищими навчальними закладами, аналіз
допомагає зрозуміти, як здобутки нейронаук можуть впливати на педагогічну практику. Аналізуються ключові
виклики, з якими стикаються вищі навчальні заклади у впровадженні нейропедагогічних методик. | uk |
dc.description.abstract | The research is devoted to the study of the role and importance of neuropedagogy in the system of modern higher education. By focusing on the prospects and challenges faced by higher education institutions, the analysis helps to understand how neuroscience findings can influence pedagogical practice. The key challenges faced by higher education institutions in the implementation of neuropedagogical methods are analyzed. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20412 | |
dc.subject | нейропедагогіка | uk |
dc.subject | блендоване навчання | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | стратегії навчання | uk |
dc.subject | neuropedagogy | en |
dc.subject | blended learning | en |
dc.subject | integration | en |
dc.subject | gamification | en |
dc.subject | learning strategies | en |
dc.title | Нейропедагогіка в сучасних закладах вищої освіти: перспективи та виклики | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 371 | |
dc.relation.references | Дембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2014). Педагогічні умови використання інтернет-технологій у процесі
вивчення безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців:
методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», вип. 38, 310–315. | uk |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization
of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional
competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of
professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation
of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern
educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies
in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a
Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham.
URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’
Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher
Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-
51979-6_21. | en |
dc.relation.references | Sopovnik R., Pinaeva O., Dembitska S., Kobylyanska I., & Kobylianskyi O. (2022). Information approach for a faculty
preparation strategy in a modern technical educational institute of education. Modern Science – Moderni veda, 6, 142-151. | en |
dc.relation.references | Десятов, Т. М. (2020). Роль педагогічних наук у сучасній освіті. Вісник Черкаського національного університету, 2, 5-
10. DOI: 10.31651/2524-2660-2020-2-5-10. | uk |
dc.relation.references | Михайлець, В. В. (2023). Нейропедагогіка як перспективний напрям вокально-виховної роботи. Проблеми взаємодії
мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти: зб. наук. ст. Вип. 68. Харків. нац. ун-т мистецтв імені І. П. Котляревського;
ред.-упоряд. Л. В. Русакова, Я. О. Сердюк. Харків: ХНУМ. | uk |
dc.relation.references | Кадикало А., (2019). Репрезентація реальності: нейронаука та концепція Патріції Черчленд. Наукові праці
Національного університету «Львівська політехніка», 4(12), 45-52. | uk |
dc.relation.references | Мельник, Ю. Б., Прокопенко, Ю. О., Стаднік, А. В., (2015). Можливості педагогічної логістики і нові нейробіологічні
підходи. Актуальні питання освіти і науки: збірник наук. ст., матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листопада 2015 р.
Харків: ХОГОКЗ, 127 – 130. doi:10.26697/9789669726056.2015.127. | uk |
dc.relation.references | Вознюк О. В. (2019). Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих. Андрагогічний вісник. Житомир: Вид. ЖДУ
ім. І. Франка, вип. 10, 19-27. URL: http://library.zu.edu.ua/andragogichnyi_visnyk.html. | uk |