dc.contributor.author | Притула, А. В. | uk |
dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:55:16Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:55:16Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Притула А. В., Кобилянська І. М. Підготовка кваліфікованих фахівців за допомогою сучасних методів навчання. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20874. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41980 | |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто роль інноваційних методів навчання в підготовці кваліфікованих фахівців у сучасній
професійній освіті. Для початку, наводиться огляд літератури щодо інновацій у різних сферах та
визначається поняття «інновація» в контексті освіти. Далі розглядаються ключові інноваційні методи
навчання – змішане навчання, гейміфікація та проектне навчання, їхні переваги та вплив на підготовку
студентів. Аналізується вплив цих методів на якість підготовки фахівців, а також здобутки та виклики,
пов’язані з їхнім впровадженням. Підкреслено важливість інноваційних методів навчання для покращення
процесу підготовки кваліфікованих фахівців та підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. | uk |
dc.description.abstract | The paper examines the role of innovative teaching methods in preparing qualified professionals in contemporary
vocational education. It begins with an introduction, providing a literature review on innovations across various fields
and defining the concept of "innovation" in the context of education. Key innovative teaching methods – blended
learning, gamification, and project-based learning – are then discussed, along with their advantages and impact on
student preparation. The analysis delves into the influence of these methods on the quality of professional training, as
well as the achievements and challenges associated with their implementation. The importance of innovative training
methods for improving the process of training qualified specialists and increasing their competitiveness on the labor
market is emphasized. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20874 | |
dc.subject | інноваційні методи навчання | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | innovative teaching methods | en |
dc.subject | professional education | en |
dc.subject | blended learning | en |
dc.subject | gamification | en |
dc.title | Підготовка кваліфікованих фахівців за допомогою сучасних методів навчання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.014.3 | |
dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylyanska, I., Kobylianskyi, O., Tatarchuk, V., & Pugach, S. (2022). Method of the assessment of the
professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41. | en |
dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylyanska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern
educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylyanska, I., Pugach, S., & Akimova, O. (2022). Methodology and information
formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5,
77-87. | en |
dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence
evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60. | en |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning
Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher
Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems,
vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of
Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged
Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-
3-031-51979-6_21. | en |
dc.relation.references | Маланюк, Н. (2020). Інноваційні педагогічні технології у професійній освіті. Педагогіка формування творчої
особистості у вищій і загальноосвітній школах, 3(70), 113–118. | uk |
dc.relation.references | Вакуленко, В. (2010). Види інновацій в освіті та їх класифікація. Вісник національної академії державної
прикордонної служби України, 4. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_4_4. | uk |
dc.relation.references | Маслюківська, A. (2013). Інноваційна теорія Йозефа Шумпетера: від класичного визначення поняття «інновація» до
сучасного розуміння інноваційних ідей. Вісник Київського національного економічного університету імені Тараса
Шевченка, 145, 59–61. URL: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2013/145-4/21. | uk |
dc.relation.references | Антонова, О. (2015). Педагогічні технології та їх класифікація як наукова проблема. Сучасні технології в освіті, 1, 8–15. | uk |