dc.contributor.author | Колесніченко, Л. А. | uk |
dc.contributor.author | Чорний, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Черняк, О. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:55:30Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:55:30Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Колесніченко Л. А., Чорний В. В., Черняк О. І. Програмне забезпечення ігрової механіки з використанням штучного інтелекту в unreal engine. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20527. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41987 | |
dc.description.abstract | Розроблено модуль штучного інтелекту для генерації карт в Unreal Engine та взаємодії з неігровими персонажами мовою С++. Інтегруються передові алгоритми генерації карт та штучного інтелекту для оптимізації ігрового досвіду. Новизна полягає в створенні універсального інструменту, що спрощує розробку гри та забезпечує реалістичну поведінку неігрових персонажів. | uk |
dc.description.abstract | A module of artificial intelligence has been developed for generating maps in Unreal Engine and interacting with non-playable characters using C++. Cutting-edge map generation algorithms and artificial intelligence are integrated to optimize the gaming experience. The novelty lies in creating a universal tool that simplifies game development and provides realistic behavior for non-playable characters. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20527 | |
dc.subject | генерація карти | uk |
dc.subject | неігрові персонажі | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | map generation | en |
dc.subject | non-playable characters | en |
dc.subject | artificial intelligence | en |
dc.subject | C++ | en |
dc.subject | Unreal Engine | en |
dc.title | Програмне забезпечення ігрової механіки з використанням штучного інтелекту в Unreal Engine | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004 | |
dc.relation.references | General Video Game Playing / David Perez-Liebana, Simon Risi 2019. P. 517-545. | en |
dc.relation.references | Mastering the game of Go with deep neural networks and tree search / David Silver, Aja Huang, Chris J. Maddison, Arthur Guez, Laurent Sifre, George van den Driessche, ... & Demis Hassabis 2016. P. 484-489. | en |
dc.relation.references | Human-level control through deep reinforcement learning / Volodymyr Mnih, Koray Kavukcuoglu, David Silver, Andrei A. Rusu, Joel Veness, Marc G. Bellemare, ... & Shane Petersen 2015. P. 529-533. | en |