dc.contributor.author | Пугач, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Шевченко, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:55:31Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:55:31Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пугач В. М., Шевченко В. В. Сучасні педагогічні технології в закладах вищої освіти: сугестивна технологія. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20937. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41990 | |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто сугестивну технологію, основні види та стани сугестії, виокремлено свідомі та несвідомі механізми навіювання. Зроблений аналіз поняття «сугестія». Значну увагу приділено питанням самовдосконалення людини, розвитку професійної компетентності та професійного самовдосконалення педагогів. | uk |
dc.description.abstract | Suggestive technology, main types and states of suggestion are considered in the work, conscious and unconscious mechanisms of suggestion are highlighted. An analysis of the concept of "suggestion" was carried out. Considerable attention is paid to issues of self-improvement of a person, development of professional competence, professional selfimprovement of teachers. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20937 | |
dc.subject | інноваційні методи навчання | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | сугестопедагогіка | uk |
dc.subject | заклади вищоїосвіти | uk |
dc.subject | психологія | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | сугестія | uk |
dc.subject | innovative teaching methods | en |
dc.subject | pedagogical technologies | en |
dc.subject | suggest pedagogy | en |
dc.subject | institutions of highereducation | en |
dc.subject | psychology | en |
dc.subject | pedagogy | en |
dc.subject | a suggestion | en |
dc.title | Сучасні педагогічні технології в закладах вищої освіти: сугестивна технологія | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 159.947.5 | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern
educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional
competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of
professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation
of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60 | en |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies
in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a
Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham.
URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’
Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher
Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-
51979-6_21. | en |
dc.relation.references | Лозанов, Г. К. (1973). Основы сугестологии. София | ru |
dc.relation.references | . Салімон, В. М. (2012). Уроки географії з використанням музичних творів як форма сугестопедичної технології навчання.
Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, 15, 91–94. | uk |
dc.relation.references | Хома, Т. (2020). Активні методи навчання в педагогіці вищої школи. Педагогіка формування творчої особистості у
вищій і загальноосвітній школах, 69(3), 149–152. | uk |
dc.relation.references | Чубукова, Т. (1998). Сугестія і сугестопедія у навчальному процесі. Історія в школі, 1, 8–11. | uk |
dc.relation.references | Пальчевський, С. С. (2008). Педагогіка: навчальний посібник. Київ: Каравела. | uk |
dc.relation.references | Пальчевський, С. С. (2002). Сугестопедагогіка: монографія. Рівне. | uk |
dc.relation.references | Пальчевський, С. С. (2005). Сугестопедагогіка: новітні освітні технології. Рівне: РДГУ. | uk |
dc.relation.references | Пальчевський, С. С. (2006). Сугестопедія: історія, теорія, практика: навчальний посібник для студентів вищих
навчальних закладів. Київ: Кондор. | uk |
dc.relation.references | Гончаров, С. М. (2008). Сугестивні технології навчання в кредитно-модульній системі організації навчального
процесу: навч.-метод. посіб. Рівне: НУВГП | uk |
dc.relation.references | Пєхота, О. М. та ін. (2004). Освітні технології: навч.-метод. посіб. Київ: А.С.К. | uk |
dc.relation.references | Матвієнко, В. Я. (2001). Соціальні технології. Київ: Українські пропілеї. | uk |