Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПугач, В. М.uk
dc.contributor.authorШевченко, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:55:31Z
dc.date.available2024-04-30T07:55:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПугач В. М., Шевченко В. В. Сучасні педагогічні технології в закладах вищої освіти: сугестивна технологія. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20937.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41990
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сугестивну технологію, основні види та стани сугестії, виокремлено свідомі та несвідомі механізми навіювання. Зроблений аналіз поняття «сугестія». Значну увагу приділено питанням самовдосконалення людини, розвитку професійної компетентності та професійного самовдосконалення педагогів.uk
dc.description.abstractSuggestive technology, main types and states of suggestion are considered in the work, conscious and unconscious mechanisms of suggestion are highlighted. An analysis of the concept of "suggestion" was carried out. Considerable attention is paid to issues of self-improvement of a person, development of professional competence, professional selfimprovement of teachers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20937
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectсугестопедагогікаuk
dc.subjectзаклади вищоїосвітиuk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectсугестіяuk
dc.subjectinnovative teaching methodsen
dc.subjectpedagogical technologiesen
dc.subjectsuggest pedagogyen
dc.subjectinstitutions of highereducationen
dc.subjectpsychologyen
dc.subjectpedagogyen
dc.subjecta suggestionen
dc.titleСучасні педагогічні технології в закладах вищої освіти: сугестивна технологіяuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc159.947.5
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031- 51979-6_21.en
dc.relation.referencesЛозанов, Г. К. (1973). Основы сугестологии. Софияru
dc.relation.references. Салімон, В. М. (2012). Уроки географії з використанням музичних творів як форма сугестопедичної технології навчання. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, 15, 91–94.uk
dc.relation.referencesХома, Т. (2020). Активні методи навчання в педагогіці вищої школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 69(3), 149–152.uk
dc.relation.referencesЧубукова, Т. (1998). Сугестія і сугестопедія у навчальному процесі. Історія в школі, 1, 8–11.uk
dc.relation.referencesПальчевський, С. С. (2008). Педагогіка: навчальний посібник. Київ: Каравела.uk
dc.relation.referencesПальчевський, С. С. (2002). Сугестопедагогіка: монографія. Рівне.uk
dc.relation.referencesПальчевський, С. С. (2005). Сугестопедагогіка: новітні освітні технології. Рівне: РДГУ.uk
dc.relation.referencesПальчевський, С. С. (2006). Сугестопедія: історія, теорія, практика: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Київ: Кондор.uk
dc.relation.referencesГончаров, С. М. (2008). Сугестивні технології навчання в кредитно-модульній системі організації навчального процесу: навч.-метод. посіб. Рівне: НУВГПuk
dc.relation.referencesПєхота, О. М. та ін. (2004). Освітні технології: навч.-метод. посіб. Київ: А.С.К.uk
dc.relation.referencesМатвієнко, В. Я. (2001). Соціальні технології. Київ: Українські пропілеї.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію