Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКашканова, Г. Г.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:56:17Z
dc.date.available2024-04-30T07:56:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКашканова Г. Г. Формувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентів. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20358.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42003
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти та способи проведення формувального оцінювання, спрямованого на коригування навчального процесу з врахуванням потреб студентів.uk
dc.description.abstractThe main aspects and methods of conducting formative assessment aimed at adjusting the educational process taking into account the needs of students are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20358
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectформувальне оцінюванняuk
dc.subjectпідсумкове оцінюванняuk
dc.subjectпотреби студентівuk
dc.subjectlearninguk
dc.subjectformative assessmenten
dc.subjectsummative assessmenten
dc.subjectstudent needsen
dc.titleФормувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesКашканова Г. Г. Особливості формування базових сучасних професійних компетенцій студентів технічного вузу при вивченні загальнотехнічних дисциплін. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна наука та освіта: стан, проблеми, перспективи 20-21 березня 2023 року: збірник наукових праць. Полтава: ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2023. С. 57-59.uk
dc.relation.referencesКашканова Г. Г., Кашканов А. А. Ігрові форми навчання загальнотехнічним дисциплінам як засіб формування професійної спрямованості студентів : монографія. Вінниця : ВНТУ, 2012. 124 с.uk
dc.relation.referencesОсвіторія Медіа. Формувальне оцінювання – легко: 7 швидких способів провести його на уроці. Веб-сайт. URL: https://osvitoria.media/experience/formuvalne-otsinyuvannya-legko-7-shvydkyh-sposobivprovesty-jogo-na-urotsi/ (дата звернення 14.02.2024).uk
dc.relation.referencesDuchesne, Susan. & McMaugh, Anne. Educational psychology for learning and teaching. South Melbourne, Victoria: Cengage Learning Australia., 2016. 637 p.en
dc.relation.referencesH. Andrade, R. Bennett and G. Cizek, Handbook of Formative Assessment in the Disciplines. Routledge, New York, 2019.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію