dc.contributor.author | Кашканова, Г. Г. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:56:17Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:56:17Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кашканова Г. Г. Формувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентів. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20358. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42003 | |
dc.description.abstract | Розглянуто основні аспекти та способи проведення формувального оцінювання, спрямованого на коригування навчального процесу з врахуванням потреб студентів. | uk |
dc.description.abstract | The main aspects and methods of conducting formative assessment aimed at adjusting the educational process taking into account the needs of students are considered. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20358 | |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | формувальне оцінювання | uk |
dc.subject | підсумкове оцінювання | uk |
dc.subject | потреби студентів | uk |
dc.subject | learning | uk |
dc.subject | formative assessment | en |
dc.subject | summative assessment | en |
dc.subject | student needs | en |
dc.title | Формувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | Кашканова Г. Г. Особливості формування базових сучасних професійних компетенцій
студентів технічного вузу при вивченні загальнотехнічних дисциплін. Матеріали ІІІ міжнародної
науково-практичної конференції «Сучасна наука та освіта: стан, проблеми, перспективи
20-21 березня 2023 року: збірник наукових праць. Полтава: ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2023. С. 57-59. | uk |
dc.relation.references | Кашканова Г. Г., Кашканов А. А. Ігрові форми навчання загальнотехнічним дисциплінам як
засіб формування професійної спрямованості студентів : монографія. Вінниця : ВНТУ, 2012. 124 с. | uk |
dc.relation.references | Освіторія Медіа. Формувальне оцінювання – легко: 7 швидких способів провести його на уроці.
Веб-сайт. URL: https://osvitoria.media/experience/formuvalne-otsinyuvannya-legko-7-shvydkyh-sposobivprovesty-jogo-na-urotsi/ (дата звернення 14.02.2024). | uk |
dc.relation.references | Duchesne, Susan. & McMaugh, Anne. Educational psychology for learning and teaching. South
Melbourne, Victoria: Cengage Learning Australia., 2016. 637 p. | en |
dc.relation.references | H. Andrade, R. Bennett and G. Cizek, Handbook of Formative Assessment in the Disciplines.
Routledge, New York, 2019. | en |