Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКашканова, Г. Г.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:56:17Z
dc.date.available2024-04-30T07:56:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКашканова Г. Г. Формувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентів. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20358.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42003
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти та способи проведення формувального оцінювання, спрямованого на коригування навчального процесу з врахуванням потреб студентів.uk
dc.description.abstractThe main aspects and methods of conducting formative assessment aimed at adjusting the educational process taking into account the needs of students are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20358
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectформувальне оцінюванняuk
dc.subjectпідсумкове оцінюванняuk
dc.subjectпотреби студентівuk
dc.titleФормувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію