dc.contributor.author | Білоус, Д. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:56:18Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:56:18Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Білоус Д. А. Формування фахових компетенцій під час навчання студентів галузі комп’ютерних наук. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20807. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42007 | |
dc.description.abstract | Розглянуто аспекти використання вільного та відкритого програмного забезпечення у процесі навчання студентів галузі комп’ютерних наук. На прикладі курсів проєктування баз даних наведені переваги використання відкритого програмного забезпечення. | uk |
dc.description.abstract | The aspects of using free and open-source software in the process of teaching students in the field of computer science are considered. The advantages of using open-source software are illustrated by the example of database design courses. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20807 | |
dc.subject | відкрите програмне забезпечення | uk |
dc.subject | open-source | uk |
dc.subject | навчання студентів галузі комп’ютернихнаук | uk |
dc.subject | проєктування баз даних | uk |
dc.subject | open-source software | uk |
dc.subject | open-source | uk |
dc.subject | computer science courses | uk |
dc.subject | database design | uk |
dc.title | Формування фахових компетенцій під час навчання студентів галузі комп’ютерних наук | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.12 | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science Moderni veda, 4, 31-41. | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science Moderni veda, 5, 77-87. | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science Moderni veda, 3, 53-60. | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43. | |
dc.relation.references | , ., & , . (2014). - . . : . : . . , . 132, 6165. | |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3031-51979-6_21. | |
dc.relation.references | , . ., , . ., & -, . . . (2018). , . , 1, 21-27. | |
dc.relation.references | , ., & , . (2023). . , 31, 91-98. | |
dc.relation.references | , . ., & . . (2003). : . : . | |
dc.relation.references | , . . (2021). . : . URL: https://iq.vntu.edu.ua/method/getfile.php?fname=98506.pdf&x=1. | |