Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorБондар, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:56:19Z
dc.date.available2024-04-30T07:56:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКобилянська І. М., Бондар О. В. Сучасні зміни освітньої діяльності в закладах вищої освіти України. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20869.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42009
dc.description.abstractРобота присвячена актуальному дослідженню трансформації освітньої діяльності у закладах вищої освіти України від проголошення державного суверенітету в Україні до сучасності. Розглянуто європейський досвід вдосконалення освітнього процесу, що пов’язано із процесами глобалізації та введенням інновацій та інформаційних технологій у всіх сферах життєдіяльності сучасної людини. Встановлено, що сучасні зміни в сфері вищої освіти України пов’язані зі зміною традиційного формату трудової діяльності населення та методів праці; розвитком дистанційного формату праці, навчання та спілкування; складною соціальноекономічною обстановкою після пандемії COVID-19; безпекою освітнього середовища як психоемоційного, так і фізичного, що пов’язане із широкомасштабними військовими діями на території країни; євроінтеграційними процесами.uk
dc.description.abstractThe work is devoted to the actual study of the transformation of educational activities in higher education institutions of Ukraine from the declaration of state sovereignty in Ukraine to modern times. The European experience of improving the educational process, which is connected with the processes of globalization and the introduction of innovations and information technologies in all areas of life of a modern person, is considered. It has been established that modern changes in the sphere of higher education of Ukraine are connected with: changing the traditional format of labor activity of the population and work methods; development of the remote format of work, training and communication; the difficult socio-economic situation after the COVID-19 pandemic; the safety of the educational environment, both psycho-emotional and physical, which is connected with large-scale military operations on the territory of the country; European integration processes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20869
dc.subjectосвітня діяльністьuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectпрофесійна кваліфікаціяuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectоптимізація освітніх процесівuk
dc.subjecteducational activityen
dc.subjectinstitutions of higher educationen
dc.subjectuniversityen
dc.subjectquality of educationen
dc.subjectprofessional qualificationen
dc.subjectself-educationen
dc.subjectoptimization of educational processesen
dc.titleСучасні зміни освітньої діяльності в закладах вищої освіти Україниuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978- 3-031-51979-6_21.en
dc.relation.referencesСопівник, Р. В. Зміна підходів до навчання та виховання студентської молоді у вітчизняних вищих навчальних закладах україни (кінця ХХ – поч. ХХІ ст.). URL: http://politics.ellib.org.ua/pages-4893.htmluk
dc.relation.referencesНечитайло, О., & Колотило, О. Зміни в сучасному університеті: виклики сьогодення та тенденції розвитку в умовах онлайн навчання. URL: http://e-bmv.bsmu.edu.ua/article/view/252888uk
dc.relation.referencesІсаєва, С. Д. (2023). Зміни у вищих навчальних закладах як результат викликів сьогодення. Молодий вчений, 1 (113). 107-110. URL: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2023-1-113-22.uk
dc.relation.referencesСучасний стан освітньої реформи в Україні як передумова для подальших трансформацій системи освіти. URL: http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=5299:suchasnij-stan-osvitnoji-reformi-v-ukrajini-yakperedumova-dlya-podalshikh-transformatsij-sistemi-osviti&catid=8&Itemid=350.uk
dc.relation.referencesПолянська, А. С. (Ред.) (2020). Круглий стіл: Інноваційні методи викладання у вищій школі: Обмін досвідом та кращі практики. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ.uk
dc.relation.referencesІнноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (16–17 квітня 2019 року, м. Суми). (2019). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренкаuk
dc.relation.references5 трендів вищої освіти у Європі. URL: http://gohigher.org/5_trendiv_vyshchoi_osvity_u_yevropi.uk
dc.relation.referencesМельничук, І., & Білоус, І. (2021). Інноваційні методи викладання та навчання у сфері вищої освіти. Гуманітарні студії: історія та педагогіка, 2, 94-102. URL: http://gsip.wunu.edu.ua/index.php/gsipua/article/view/55/33.uk
dc.relation.referencesКалашнікова, С. (Ред.), Базелюк, Н., & Базелюк, О. та ін. (2023). Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практика: монографія. Київ: Інститут вищої освіти НАПН України. DOI: https://doi.org/10.31874/TE.2023uk
dc.relation.referencesПрограма вдосконалення викладання у вищій освіті. URL: https://www.britishcouncil.org.ua/programmes/education/teaching-excellence-programme.uk
dc.relation.referencesБойченко Н. Старт «Програми вдосконалення викладання у вищій освіті України»: огляд Українсько-Британського форуму «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті». URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/30457/Nataliia%20Boichenko.pdf?sequence=1.uk
dc.relation.referencesТрансформація вищої освіти: освітня траєкторія студентів. URL: https://osvita.ua/vnz/90303/uk
dc.relation.referencesНіколаєв, Є., Рій, Г., & Шемелинець, І. (2023). Вища освіта в Україні: зміни через війну: аналітичний звіт. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка.uk
dc.relation.referencesОсвітній процес в умовах воєнного стану в Україні: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 3 травня – 13 червня 2022 року. (2022). Одеса: Видавничий дім «Гельветика».uk
dc.relation.referencesСтратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2021–2031 роки. (2020). Київ, URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2020/09/25/rozvitku-vishchoi-osviti-v-ukraini-02-10-2020.pdfuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію