Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorАндрощук К. М.uk
dc.contributor.advisorAndroshchuk K.en
dc.contributor.authorГумінська, Р. І.uk
dc.contributor.authorHuminska, R.en
dc.date.accessioned2024-04-30T14:01:50Z
dc.date.available2024-04-30T14:01:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГумінська Р. І., наук. кер. Андрощук К. М. Understanding the Pink Tax. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/19920.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42215
dc.description.abstractThis article explores the concept of the «pink tax», which refers to the higher cost of similar goods and services for women compared to men. The article discusses the impact of gender segmentation on various product categories, highlighting the economic and psychological factors contributing to the existence of the pink tax.en
dc.description.abstractУ цій статті розглядається концепція «рожевого податку», яка вказує на вищу вартість аналогічних товарів та послуг для жінок порівняно з чоловіками. У статті обговорюється вплив гендерної сегментації на різні категорії товарів, виокремлюючи економічні та психологічні чинники, що сприяють існуванню рожевого податку.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/19920
dc.subjectрожевий податокuk
dc.subjectгендерні відмінності в цінахuk
dc.subjectдискримінаціяuk
dc.subjectспоживчі товариuk
dc.subjectгендерна сегментаціяuk
dc.subjectдинаміка ринкуuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectекономічний впливuk
dc.subjectгендерна нерівністьuk
dc.subjectpink taxen
dc.subjectgender-based price differencesen
dc.subjectdiscriminationen
dc.subjectconsumer goodsen
dc.subjectgender segmentationen
dc.subjectmarket dynamicsen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecteconomic impacten
dc.subjectgender inequalityen
dc.titleUnderstanding the Pink Taxen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc305:331.5
dc.relation.referencesEmily Crockett. Women's products cost more. Here's how to avoid the «pink tax». URL: https://www.vox.com/20 16/3/1/11139280/avoid-pink-tax-womenen
dc.relation.referencesNYC Study: Women Pay 7 Percent More Than Men for Consumer Products. URL: https://www.cbsnews.com/amp/new york/news/nyc-gender-pricing-study/en
dc.relation.referencesWorld Economic Forum. The Global Gender Gap Report 2018. URL: https://www3.weforum.org/docs/WEF_GG GR_2018.pdfen


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію