Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПопов, В. О.uk
dc.contributor.authorБайда, Д. М.uk
dc.contributor.authorЛі, С.uk
dc.contributor.authorPopov, V.en
dc.contributor.authorBayda, D.en
dc.contributor.authorXiaohong, Lien
dc.date.accessioned2024-04-30T14:02:46Z
dc.date.available2024-04-30T14:02:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПопов В. О., Байда Д. М., Лі С. Капітальний ремонт ригельних систем мостових опор улаштуванням залізобетонних обойм. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20947.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42241
dc.description.abstractЦя наукова робота описує методологію підсилення дефектних залізобетонних ригельних систем улаштуванням густо армованих обойм для забезпечення подальшої безвідмовної експлуатації мостової споруди, підвищення вантажопідйомності ригельної системи зокрема, та усієї мостової споруди, загалом. Окреслено основні дефекти і пошкодження, які виникають у ригельних системах мостів протягом тривалої експлуатації, причини, що призвели до цих пошкоджень, а, також, методи усунення зазначених дефектів. Доведено перевагу методу улаштування обойм над класичним методом ін’єктування тріщин епоксидними сумішами.uk
dc.description.abstractThis scientific work describes the methodology of strengthening defective reinforced concrete crossbar systems with the arrangement of densely reinforced brackets to ensure further trouble-free operation of the bridge structure, increasing the carrying capacity of the crossbar system in particular, and of the entire bridge structure in general. Have been outlined the main defects and damages that occur in the transom systems of bridges during long-term operation, the reasons that led to these damages, and also the methods of eliminating these defects. Have been proven the advantage of the method of arranging clips over the method of injecting cracks with epoxy mixtures.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20947
dc.subjectмістuk
dc.subjectзалізобетонна опораuk
dc.subjectригельuk
dc.subjectнапружено-деформований станuk
dc.subjectтріщиниuk
dc.subjectкарбонізаціяuk
dc.subjectін’єктуванняuk
dc.subjectобоймаuk
dc.subjectbridgeen
dc.subjectreinforced concrete supporten
dc.subjectcrossbaren
dc.subjectstress strain stateen
dc.subjectcracksen
dc.subjectcarbonizationen
dc.subjectinjectionen
dc.subjectbracketen
dc.titleКапітальний ремонт ригельних систем мостових опор улаштуванням залізобетонних обоймen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc624.21.09
dc.identifier.udc624.271
dc.relation.referencesВ. О. Попов і О. В. Войцехівський, Метод підсилення залізобетонних мостових опор улаштуванням бітрапецеідальної обойми [Текст] / В. О. Попов, О. В. Войцеховський // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2022. – № 1. – С. 5–15.uk
dc.relation.referencesPopov V. The effective method of strengthening of reinforced concrete beam bridges by arrangement of the horizontal steel-concrete cover system / O. Voitsehivskiy, V. Popov // Proceedings of FIB Symposium, China, Shanghai, 2020. P. 1258 – 1264.en
dc.relation.referencesДБН В.2.3-14:2006 Мости та труби. Правила проектування. [На заміну СНиП 2.05.03-84]/ [чинний від 2006- 05-06]. К.: Міністерство будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, 2006. – 217 с. – (Національні стандарти України).uk
dc.relation.referencesГнідець Б.Г. Реконструкція і підсилення мостів зі зміною статичної схеми і регулюванням зусиль // Автомобільні дороги і транспортне будівництво: Наук.-техн. зб. – К., 2002. – С. 54–58.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію