dc.contributor.author | Мельник, М. Б. | uk |
dc.contributor.author | Melnyk, M. B. | en |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T14:03:21Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T14:03:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Мельник М. Б. Learning english with a professional focus on construction students. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20036. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42253 | |
dc.description.abstract | У цій статті наголошується на важливості володіння англійською мовою з професійною спрямованістю для студентів будівельних спеціальностей. Володіння англійською мовою відкриває цінні кар'єрні можливості та дозволяє студентам успішно взаємодіяти у будівельній галузі. Ключовим для їхнього успіху є розуміння специфічної термінології та концепцій галузі, що сприяє комунікації та участі у професійних проєктах. Покращені мовні навички надають доступ до глобальної інформації та технологій, а активне використання
мови розвиває загальні навички комунікації. Використання спеціалізованих освітніх ресурсів сприяє розвитку
навичок та підготовці студентів до успішної кар'єри у будівництві. | en |
dc.description.abstract | This article emphasizes the importance of English language proficiency with a professional focus for construction students. Proficiency in English offers valuable career opportunities and enables students to engage effectively in the construction industry. Key to their success is understanding industry-specific terminology and concepts, facilitating communication and participation in professional projects. Enhanced English skills grant access to global information and technologies, while active language use develops overall communication abilities. Utilizing tailored educational resources aids in skill development, preparing students for successful careers in construction. | uk |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20036 | |
dc.subject | володіння англійською мовою | uk |
dc.subject | студенти будівельних спеціальностей | uk |
dc.subject | професійнаспрямованість | uk |
dc.subject | термінологія | uk |
dc.subject | кар'єрні можливості | uk |
dc.subject | English proficiency | en |
dc.subject | construction students | en |
dc.subject | professional focus | en |
dc.subject | terminology | en |
dc.subject | career opportunities | en |
dc.title | Learning english with a professional focus on construction students | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 371.33:802.09 | |
dc.relation.references | Grenfell, Michael, and Lynn Erler. "Language learner strategies." Language Learning Journal 35, no. 1 (June 2007): 5–7.
http://dx.doi.org/10.1080/09571730701315535 | en |
dc.relation.references | Чередніченко Г.А. Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних
навчальних закладах / Г.А.Чередніченко, Л.Ю. Шапран, Л.І. Куниця // Наукові записки. Серія: Педагогіка. - Тернопільський
національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка – 2011. - №4. – С.134 – 138. | uk |
dc.relation.references | Lake, W. (2013). Audio-Lingual Method of Teaching English [Electronic Version]. Retrieved January 23, 2018, from
http://blog.about-esl.com/audio-lingualmethod-teaching-english/ | en |
dc.relation.references | Філіппова Л.В. Методичні вказівки до читання текстів на англійській мові для студентів спеціальності «Промислове та
цивільне будівництво». – Кіровоград: КДТУ, 2004 – 39 с. | uk |