Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМельник, М. Б.uk
dc.contributor.authorMelnyk, M. B.en
dc.date.accessioned2024-04-30T14:03:21Z
dc.date.available2024-04-30T14:03:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМельник М. Б. Learning english with a professional focus on construction students. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20036.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42253
dc.description.abstractУ цій статті наголошується на важливості володіння англійською мовою з професійною спрямованістю для студентів будівельних спеціальностей. Володіння англійською мовою відкриває цінні кар'єрні можливості та дозволяє студентам успішно взаємодіяти у будівельній галузі. Ключовим для їхнього успіху є розуміння специфічної термінології та концепцій галузі, що сприяє комунікації та участі у професійних проєктах. Покращені мовні навички надають доступ до глобальної інформації та технологій, а активне використання мови розвиває загальні навички комунікації. Використання спеціалізованих освітніх ресурсів сприяє розвитку навичок та підготовці студентів до успішної кар'єри у будівництві.en
dc.description.abstractThis article emphasizes the importance of English language proficiency with a professional focus for construction students. Proficiency in English offers valuable career opportunities and enables students to engage effectively in the construction industry. Key to their success is understanding industry-specific terminology and concepts, facilitating communication and participation in professional projects. Enhanced English skills grant access to global information and technologies, while active language use develops overall communication abilities. Utilizing tailored educational resources aids in skill development, preparing students for successful careers in construction.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20036
dc.subjectволодіння англійською мовоюuk
dc.subjectстуденти будівельних спеціальностейuk
dc.subjectпрофесійнаспрямованістьuk
dc.subjectтермінологіяuk
dc.subjectкар'єрні можливостіuk
dc.subjectEnglish proficiencyen
dc.subjectconstruction studentsen
dc.subjectprofessional focusen
dc.subjectterminologyen
dc.subjectcareer opportunitiesen
dc.titleLearning english with a professional focus on construction studentsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc371.33:802.09
dc.relation.referencesGrenfell, Michael, and Lynn Erler. "Language learner strategies." Language Learning Journal 35, no. 1 (June 2007): 5–7. http://dx.doi.org/10.1080/09571730701315535en
dc.relation.referencesЧередніченко Г.А. Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах / Г.А.Чередніченко, Л.Ю. Шапран, Л.І. Куниця // Наукові записки. Серія: Педагогіка. - Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка – 2011. - №4. – С.134 – 138.uk
dc.relation.referencesLake, W. (2013). Audio-Lingual Method of Teaching English [Electronic Version]. Retrieved January 23, 2018, from http://blog.about-esl.com/audio-lingualmethod-teaching-english/en
dc.relation.referencesФіліппова Л.В. Методичні вказівки до читання текстів на англійській мові для студентів спеціальності «Промислове та цивільне будівництво». – Кіровоград: КДТУ, 2004 – 39 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію