Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМельник, О. Д.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T14:03:33Z
dc.date.available2024-04-30T14:03:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМельник О. Д. Застосування критичного мислення на уроках англійської мови. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20737.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42263
dc.description.abstractЦя стаття підкреслює необхідність створення навчального середовища, де студенти можуть розвиватися під керівництвом досвідчених педагогів, дозволяючи їм здобувати не лише знання, а й необхідні навички для успіху в сучасному суспільстві. Крім того, вона підкреслює важливість критичного мислення серед динамічних соціальних перетворень, надаючи інсайти щодо його визначення, значущості та поступового розвитку. Додатково, підкреслює значення інтеграції критичного мислення в освітні практики, вимальовуючи структурований підхід до його вирощування через різні етапи. В кінцевому підсумку, вона висловлює підтримку просування критичного мислення як основу розвитку освіти, що є необхідним для надання студентам можливості зростати в швидкозмінному світі.uk
dc.description.abstractThis paper underscores the necessity of creating an enriching learning environment where students can develop under the guidance of experienced educators, enabling them to acquire not just knowledge but also the requisite skills for success in today's society. Moreover, it highlights the paramount importance of critical thinking amidst dynamic social transformations, offering insights into its definition, significance, and progressive development. Additionally, the annotation underscores the significance of integrating critical thinking into educational practices, delineating a structured approach to its cultivation through various stages. Ultimately, it advocates for the promotion of critical thinking as a foundational pillar of education, essential for empowering students to thrive in a rapidly changing world.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20737
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectетапи критичного мисленняuk
dc.subjectcritical thinkingen
dc.subjecteducationen
dc.subjectstages of critical thinkingen
dc.titleЗастосування критичного мислення на уроках англійської мовиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc81’364:81’25]:004.912
dc.relation.referencesПавлюк Людмила http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/49741/uk
dc.relation.referencesПометун Олена http://www.criticalthinking.expert/bookcriticalthinking/FREE_tehnolog%D1%96%D1%97_rozvitku_kritichnogo_mislennja_uchn%D1%96v.pdfuk
dc.relation.referenceshttp://www.criticalthinking.expert/instrumenty/struktura-interaktivnogo-uroku-z-rozvitku-kritichnogomislennya/
dc.relation.referenceshttp://etwinning.com.ua/content/files/659841.pdf 5.http://school309.klasna.com/ru/article/tekhnologiyi-rozvitku-kritichnogo-mislennya-na-uro-4.html


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію