• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Розрахунок основ насипів автомобільних доріг на слабких лесових ґрунтах з ущільненням ударним методом

Author
Гамеляк, І. П.
Оксень, Є. І.
Дмитриченко, А. М.
Коц, І. В.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024) [180]
Abstract
У доповіді розглянуто проаналізовані методичні рекомендації щодо розрахунку основ насипів при будівництві автомобільних доріг на слабких лесових ґрунтах з використанням ударного методу ущільнення. Досліджено теоретичні аспекти механіки ударного ущільнення слабких ґрунтів, а також проведено аналіз результатів закордонних досліджень у цій області. На основі отриманих даних було розроблено рекомендації для покращення міцності і надійності конструкцій основ автомобільних доріг на слабких лесових ґрунтах з ущільненням ударним методом. Очікується, що ці рекомендації сприятимуть підвищенню ефективності будівництва дорожніх магістралей на проблемних ділянках з м'якими ґрунтами, що в подальшому сприятиме покращенню транспортної інфраструктури та зниженню експлуатаційних витрат.
 
The report discusses the analyzed methodical recommendations for the calculation of embankment foundations during the construction of highways on weak loess soils using the impact compaction method. The theoretical aspects of the mechanics of impact compaction of weak soils have been studied, and the results of foreign research in this area have also been analyzed. Based on the obtained data, recommendations were developed for improving the strength and reliability of the structures of highway foundations on weak loess soils with impact compaction. It is expected that these recommendations will contribute to the improvement of the efficiency of the construction of road highways in problematic areas with soft soils, which will further contribute to the improvement of transport infrastructure and the reduction of operational costs.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42326
View/Open
20784.pdf (526.8Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ