Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorІбрагімова, Л. В.uk
dc.contributor.authorIbrahimova L.en
dc.date.accessioned2024-04-30T14:06:06Z
dc.date.available2024-04-30T14:06:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationІбрагімова Л. В. Innovative methods of visualization of learning objects while teaching english at higher educational institutions. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20420.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42330
dc.description.abstractУ сучасному світі, що швидко розвивається, дуже важливо подавати складну інформацію простими методами. Під час навчального процесу, щоб донести до цільової аудиторії складні концепції, дані та процеси, педагоги працюють над тим, як привернути увагу та сприяти розумінню. Саме тут інфографіка стає чудовим і потужним інструментом. Інфографіка може покращити складні комунікації та перетворити насичену інформацію у візуально привабливий і легко засвоюваний матеріал.uk
dc.description.abstractIn today’s fast-paced world, to present complex information simply is crucial. During the educational process educators work to communicate intricate concepts, data, and processes to their target audience, they face the challenge of capturing attention and promoting understanding. This is where infographics emerge as an awesome and powerful tool. Infographics can enhance complex communications and transform dense information into visually compelling and easily digestible content.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20420
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectінфографікаuk
dc.subjectграфічні елементиuk
dc.subjectскрайбінгuk
dc.subjectкарти структурованоїінформаціїuk
dc.subjectелектронні підручникиuk
dc.subjectvisualizationen
dc.subjectinfographicsen
dc.subjectgraphic elementsen
dc.subjectscribingen
dc.subjectmaps of structured informationen
dc.subjectelectronic textbooksen
dc.titleInnovative methods of visualization of learning objects while teaching english at higher educational institutionsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147.016:811.111'276.6:61
dc.relation.referencesAtashpendar, A., Grévisse, C., Rothkugel, S. Enhanced sketchnoting through semantic integration of learning material (2019). Communications in Computer and Information Science, 1051 CCIS, 340–353. https://doi.org/10.1007/978-3-030- 32475-9_25en
dc.relation.referencesOrda O. F., Novytska D. E. Mind Maps as an effective method of foreign language studying of future engineers. Scientific notes of TNU named after V.I Vernadsky. Series: Psychology. 31 (4) (2020), 230 – 234. Available at: http://www.psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/4_2020/38.pdf (in Ukrainian)en
dc.relation.referencesTsependa, I., & Budnyk, O. Editorial. Mission and strategy of a modern university development in the conditions of digitalization. Amazonia Investiga, 10 (41) (2021), 6–9. doi:10.34069/AI/2021.41.05.0en
dc.relation.referencesКачак Тетяна, Качак Христина. Ментальні карти як інструмент візуалізації та структурування мовного й літературного матеріалу в процесі навчання студентів закладів вищої освіти. Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника, 9 (1) (2022), 92–100.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію