Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.contributor.authorАбрамчук, І. В.uk
dc.contributor.authorKolomiiets, A. A.en
dc.contributor.authorAbramchuk, I. V.en
dc.date.accessioned2024-05-28T10:00:55Z
dc.date.available2024-05-28T10:00:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКоломієць А. А. Проблемний метод у системі фундаменталізацї математичної підготовки майбутніх технічних фахівців [Текст] / А. А. Коломієць, І. В. Абрамчук // Педагогіка безпеки. – 2021. – № 1-2. – С. 43-48.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42498
dc.description.abstractУ статті представлено ідею застосування проблемного методу у системі фундаменталізації математичної підготовки майбутніх технічних фахівців. Проаналізовано етапність застосування проблемного методу у процесі математичної підготовки майбутніх технічних фахівців, наведено основні переваги та недоліки застосування запропонованого методу у освітньому процесі, наведено основні етапи застосування проблемного методу в освітньому процесі під час математичної підготовки майбутніх технічних фахівців. У роботі продемонстровано приклад застосування проблемного методу під час вивчення тем з вищої математики майбутніми технічними фахівцями.Метою статті є розкриття суті проблемного методу в процесі фундаменталізації математичної підготовки майбутніх технічних фахівців, Проведене дослідження проблемного методу та його реалізації в системі фундаменталізації математичної підготовки майбутніх технічних фахівців надає підстави для побудови схем и його реалізації в освітньому процесі. Вона складається із таких етапів: отримання завдання, що містить проблему; пошук шляхів вирішення проблеми, усвідомлення обмеженості наявних ресурсів і інформації для вирішення завдання, виконання завдання із урахуванням отриманих нових знань.До переваг реалізації проблемного методу у освітньому процесі належить: фокусування уваги студентів на проблемі, активізація розумової діяльності студентів, самостійний пошук шляхів розв’язання проблеми, краще запам’ятовування шляхів вирішення проблеми в порівнянні із традиційним поясненням матеріалу.Враховуючи багатоаспектність обраної теми дослідження, до майбутніх розвідок відносимо:потребу в подальших теоретичних і практичних дослідженнях , а також розробку концепції реалізації проблемного методу в процесі фундаменталізації математичної підготовки.uk
dc.description.abstractThe article presents the idea of applying the problem method in the system of fundamentalization of mathematical training of future technical specialists. The stages of application of the problem method in the process of mathematical training of future technical specialists are analyzed, the main advantages and disadvantages of using the proposed method in the educational process are given, the main stages of the application of the problem method in the educational process during the mathematical training of future technical specialists are given. The work demonstrates an example of the application of the problem method during the study of higher mathematics topics by future technical specialists. The purpose of the article is to reveal the essence of the problematic method in the process of fundamentalizing the mathematical training of future technical specialists,The conducted study of the problematic method and its implementation in the system of fundamentalization of mathematical training of future technical specialists provides grounds for building a scheme for its implementation in the educational process. It consists of the following stages: receiving a task containing a problem; finding ways to solve the problem, realizing the limitations of available resources and information for solving the task, performing the task taking into account the new knowledge obtained. The advantages of implementing the problem-based method in the educational process include: focusing students' attention on the problem, activation of students' mental activity, independent search for ways to solve the problem, better memorization of ways to solve the problem compared to the traditional explanation of the material.Taking into account the multifacetedness of the chosen research topic, future explorations include: the need for further theoretical and practical research, as well as the development of the concept of implementing a problem-based method in the process of fundamentalizing mathematical training.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1-2 : 43-48.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/122
dc.subjectфундаменталізаціяuk
dc.subjectматематична підготовкаuk
dc.subjectпроблемний методuk
dc.subjectтехнічні фахівціuk
dc.subjectfundamentalizationen
dc.subjectmathematical trainingen
dc.subjectproblem methoden
dc.subjecttechniciansen
dc.titleПроблемний метод у системі фундаменталізацї математичної підготовки майбутніх технічних фахівцівuk
dc.title.alternativeA problem method in the system of fundamentalization of mathematical training of future technical specialistsen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesВасько, О. О. (2013). Використання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів. Актуальні питання природничо-математичної освіти: збірник наукових праць,1, 115–120. Суми: ВВП «Мрія».uk
dc.relation.referencesГлушко,О. О., & Яценко, С. Є. (2011). Математична підготовка майбутніх вчителів хімії і біології в педвузі як фактор, що підвищує конкурентоспроможність фахівця. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_83/Glushko.pdfuk
dc.relation.referencesДрайден, Г., & Вос, Дж., Товакало, М. (Перекл. з англ.). (2011). Революція в навчанні. Львів: Літопис. Коломієць А. А., & Ковальчук М. Б. (2018) Підвищення якості сучасної математичної підготовки в технічних університетах шляхом формування ядра математичних знань. Сучасна освіта – доступність, якість, визнання: збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції (14-15 листопада 2018 року, м. Краматорськ). (119-122).uk
dc.relation.referencesКучерук, О. Я. (2014). Математична підготовка майбутніх інженерів-програмістів в контексті компетентністного підходу. The European Scientific and Practical Congress «Global scientific unity 2014», 26–27 September, Prague (Czech Republiс). (3, 194–199).uk
dc.relation.referencesМаксимова, Т. С. (2006). Методика формування професійно-орієнтованої евристичної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів на практичних заняттях з вищої математики.(Автореф. дис. канд. пед. наук). Київ, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-043-048
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7665-6247
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7291-5566


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію