Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХристич, О. В.uk
dc.contributor.authorПоліщук, О. В.uk
dc.contributor.authorКудраш, В. О.uk
dc.contributor.authorKhrystych, A. V.en
dc.contributor.authorPolishchuk A. V.en
dc.contributor.authorKudrash, V. O.en
dc.date.accessioned2024-05-29T08:53:51Z
dc.date.available2024-05-29T08:53:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationХристич О. В. Сучасні методики технічної освіти в умовах дистанційного навчання [Текст] / О. В Христич, О. В. Поліщук, В. О. Кудраш // Педагогіка безпеки. – 2022. – № 1-2. – С. 36-45.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42511
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано тенденції і перспективи розвитку дистанційної форми навчання. Відмічено, що розробка методик і розвиток дистанційних форм навчального процесу відноситься до інноваційних методів підготовки майбутніх фахівців. Розкрито перспективний шлях розвитку дистанційного навчання відповідно до розвитку світових тенденцій пов’язаних із розробкою нових інформаційних технологій і систем налагодження комунікацій між різноманітними верствами груп населення і, в тому числі, освітньої галузі.Обгрунтовано доцільність розвитку в Україні дистанційних форм навчання і відмічено, що такі методики спонукатимуть самих здобувачів до необхідності підвищення свого інформаційно-інтелектуального рівня, здатного до оволодіння новими формами набування фахових здібностей. Доведено, що створення дистанційних форм навчання сприятиме підвищенню професійного рівня викладацького персоналу та рівня володіння комп’ютерною технікою, оскільки вимагає від викладачів високих фахових здібностей в процесі надання освітніх послуг з використанням сучасних інформаційних технологій. Представлено узагальнені риси методики дистанційного навчання і наведено стислі характеристики кожної з них. Розглянуто окремі інформаційні технології, інструменти та найбільш попу лярні онлайн платформи, що використовуються для організації навчання в дистанційному форматі. Виділено основні переваги, які отримують викладачі та студенти за умови навчання в дистанційному форматі, та, зокрема, високу мобільність здобувачів освіти, що в свою чергу не вимагає строгої присутності їх в навчальних аудиторіях і лабораторіях навчальних закладів. Вказано, що запровадження дистанційного навчання дозволяє значно скоротити статті витрат навчального закладу на комунальні платежі. Разом з тим система дистанційної освіти не вимагає від навчального закладу наявності та утримання широкого переліку основних фондів, в тому числі і аудиторних приміщень для проведення очного навчального процесу за присутності здобувачів освіти. Такі особливості отримання освітянських послуг особливо актуальні в сучасних умовах, коли Україна веде визвольну війну з російською федерацією.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the trends and prospects for the development of distance education. It was noted that the development of methods and the development of remote forms of the educational process belong to innovative methods of training future specialists. A promising path for the development of distance learning has been revealed in accordance with the development of world trends related to the development of new information technologies and systems for establishing communications between various strata of population groups and, including, the educational sector.The expediency of the development of remote forms of education in Ukraine is substantiated and it is noted that such methods will motivate the students themselves to the need to increase their informational and intellectual level, capable of mastering new forms of acquiring professional abilities. It has been proven that the creation of remote forms of education will contribute to the improvement of the professional level of teaching staff and the level of mastery of computer technology, as it requires high professional abilities from teachers in the process of providing educational services using modern information technologies.Generalized features of distance learning methods are presented and brief characteristics of each of them are given. Separate information technologies, tools and the most popular online platforms used for organizing training in a distance format are considered. The main advantages that teachers and studentsreceive when studying in a distance format are highlighted, and, in particular, the high mobility of students, which in turn does not require their strict presence in classrooms and laboratories of educational institutions. It is indicated that the introduction of distance learning allows to significantly reduce the expenditure items of the educational institution on utility payments. At the same time, the distance education system does not require the educational institution to have and maintain a wide list of basic funds, including classrooms for the full-time educational process in the presence of students. Such features of obtaining educational services are especially relevant in modern conditions, when Ukraine is waging a war of liberation with the Russian Federation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1-2 : 36-45.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/127
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectнавчальні комунікаціїuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectпрофесійний рівеньuk
dc.subjectdistance educationen
dc.subjecteducational processen
dc.subjecteducational communicationsen
dc.subjectlearning technologiesen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectprofessional levelen
dc.titleСучасні методики технічної освіти в умовах дистанційного навчанняuk
dc.title.alternativeModern methods of technical education in the conditions of distance educationen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАлієв, Х. М. (2017). Дистанційні освітні технології: Сутність, ознаки, особливості. Педагогічний альманах, (35), 36–40. https :// dspace.hnpu.edu.ua/server/api /core/bitstreams/e11d10eb-b501-45fb-b580-22e238b44324/contentuk
dc.relation.referencesТкаченко, Л. В., & Хмельницька, О. С. (2021). Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладу вищої освіти.Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах,3(75), 91–96. URL:http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/75/part_3/20.pdfuk
dc.relation.referencesМала, І. (2022). Дистанційне навчання як дієвий інструмент управлінської освіти.Вчені записки Університету «КРОК», (2(66), 132–151. https :// doi.org /10.31732/2663-2209-2022-66-132-151uk
dc.relation.referencesЯрошенко, Т. О. (2019). Дистанційне навчання в системі вищої освіти: Сучасні тенденції.Інженерні та освітні технології,7(4), 8–21.https :// doi.org /10.30929/2307-9770.2019.07.04.01uk
dc.relation.referencesШтихно, Л. В. (2016). Дистанційне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти.Молодиц вчений, (6), 489–493. http ://molodyvcheny.in .ua/files/journal/2016/6/121.pdfuk
dc.relation.referencesБлощинський, І. Г. (2016). Сутність та зміст поняття «дистанційне навчання» в зарубіжній та вітчизняній науковій літературі.Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України., (3). http ://nbuv.gov .ua/UJRN/Vnadps_2015_3_4uk
dc.relation.referencesГаврілова, Л., & Катасонова, Ю. (2017). Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні.Освітологічний дискурс, (1-2), 168–182. https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/433/362uk
dc.relation.referencesКонцепція розвитку дистанційної освіти в Україні. Затверджено Постановою Міністерства освіти і науки України 20 грудня 2000 р. (б. д.). vnmu.edu.ua. https://vnmu.edu.ua/downloads/ other/konc_rov_dystan_osv.pdfuk
dc.relation.referencesПоложення про дистанційне навчання. Затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України 25 квітня 2013 р.(2020, 16 жовтня). Верховна Рада України. https://zakon.rada.gov.ua/laws/ show/z0703-13#n49uk
dc.relation.referencesШумілова, А. (2021). Розвиток дистанційної освіти (1998–2021 рр.). Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. http://nbuv.gov.ua/node/5652uk
dc.relation.references«Світовий досвід розвитку дистанційних форм освіти у вітчизняному контексті». Аналітична записка. (2014, 12 грудня). Національний інститут стратегічних досліджень.https ://niss .gov.ua/doslidzhennya/gumanitarniy-rozvitok/svitoviy-dosvid-rozvitku-distanciynikh-form-osviti-uuk
dc.relation.referencesKiryakova, G. (2019). Massive open online courses – a modern form of distance education.Trakia Journal of Sciences, (17), 909–913. https://www.researchgate.net/publication/350094437_MASSIVE_OPEN_ONLINE_COURSES_-_A_MODERN_FORM_OF_DISTANCE_EDUCATIONen
dc.relation.referencesОксана Баштовенко, Ася Рубан. (2023). Використання сучасних інформаційних технологій для організації дистанційного навчання у фізичній культурі і спорті.Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету,(62), С. 25-33. URL:http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/713uk
dc.relation.referencesКухаренко, В., & Бондаренко, В. В. (2020). Екстрене дистанційне навчання в Україні. КП «Міська друкарня».https ://duan .edu .ua/images/News/UA/Departments/Management/2020/monograph_ekstr_dyst_navch.pdf (Оригінал опубліковано 2020 р.)uk
dc.relation.referencesСеник, В. В., Магеровська, Т. В., & Магеровський, Д. В. (2023). Особливості застосування систем дистанційного навчання у формуванні компетентностей під час підготовки фахівців з інформаційних технологій.Науковий вісник НЛТУ України,33(3), 77-82. https :// doi.org/10.36930/40330311uk
dc.relation.referencesПехник, А. В. (2020). Платформи для організації дистанційного навчання. УПравове життя сучасної україни: У 3 т.(с. 220–223). Гельветика. http ://dspace.onua .edu.ua/handle/11300/12867uk
dc.relation.referencesМиронова, М. І., & Миронов, Ю. Б. (2020). Використання сервісу GoogleClassroom у навчальному процесі. УАктуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві (с. 206–208). НПУ ім. М. П. Драгоманова. https ://kerivnyk.info/2020/05/myronova-myronov-google-classroom.htmluk
dc.relation.referencesНавчатися можна онлайн: огляд українських та іноземних освітніх платформ – Конотоп.City. (2022, 6 квітня). Конотоп.City. https://konotop.city/articles/204749/navchatisya-mozhna-onlajn-oglyad-ukrainskih-ta-inozemnih-osvitnih-platformuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-036-045
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0166-547X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6207-8327
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0380-8120


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію