Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтавнича, Н. О.uk
dc.contributor.authorНагорняк, С.uk
dc.contributor.authorStavnycha, N. O.en
dc.contributor.authorNagornyak, S.en
dc.date.accessioned2024-05-29T09:58:27Z
dc.date.available2024-05-29T09:58:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСтавнича Н. О. Методологія впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта» [Текст] / Н. О. Ставнича, С. Нагорняк // Педагогіка безпеки. – 2022. – № 1-2. – С. 65-70.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42516
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню та розробці методології впровадження симуляційних ігор як інноваційного методу навчання в контексті вивчення дисципліни «Громадянська освіта». У статті розглядаються переваги симуляційних ігор, їх роль у підвищенні активності та інтерактивності студентів, а також способи їх впровадження в освітній процес. Також надається аналіз практичних аспектів використання симуляційних ігор для досягнення цілої громадянської освіти та розвитку ключових компетенцій студентів.Метою статті є обґрунтування методології впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта».Симуляційні ігри є потужним інструментом для підвищення якості навчання та підготовки студентів до активної громадянської участі. У статті розглядаються основні принципи впровадження симуляційних ігор у навчальний процес, а також їхні переваги, зокрема, по-перше, сприяють активному навчанню здобувачів освіти шляхом залучення їх до участі у вирішені реальних проблемних ситуацій. Учасники вирішують завдання, приймають рішення та взаємодіють між собою, що сприяє глибокому засвоєнню матеріалу. По-друге, стимулюють до критичного аналізу та оцінки інформації. Учасники приймають обґрунтовані рішення, а це сприяє розвитку критичного мислення та аналітичних навичок. По-третє, учасники симуляційних ігор опановують навички ефективного спілкування, переконання та співпраці між собою. Це особливо важливо під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта», де навички співпраці та обговорення є ключовими. По-четверте, створюють можливості для розробки сценаріїв, що відображають реальні ситуації та виклики в громадянському житті. Це дозволяє здобувачам освіти краще розуміти складні питання та приймати відповідні виважені та обґрунтовані рішення.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the research and development of the methodology of implementing simulation games as an innovative teaching method in the context of studying the discipline “Civic Education”. The article considers the advantages of simulation games, their role in increasing the activity and interactivity of students, as well as ways of their implementation in the educational process. An analysis of the practical aspects of using simulation games to achieve a whole civic education and the development of students' key competencies is also provided.The purpose of the article is to justify the methodology of implementing simulation games during the study of the discipline “Civic Education”. Simulation games are a powerful tool for improving the quality of education and preparing students for active civic participation. The article discusses the main principles of introducing simulation games into the educational process, as well as their advantages, in particular, firstly, they contribute to the active learning of students by involving them in solving real problem situations. Participants solve tasks, make decisions and interact with each other, which contributes to deep learning of the material. Secondly, they stimulate critical analysis and evaluation of information. Participants make informed decisions, which promotes the development of critical thinking and analytical skills. Thirdly, participants of simulation games master the skills of effective communication, persuasion and cooperation among themselves. This is especially important when studying Civics, where collaboration and discussion skills are key. Fourth, create opportunities for developing scenarios that reflect real situations and challenges in civil life. This allows students to better understand complex issues and make appropriate balanced and informed decisions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1-2 : 65-70.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/131
dc.subjectсимуляційні ігриuk
dc.subjectгромадянська освітаuk
dc.subjectздобувачі освітиuk
dc.subjectsimulation gamesen
dc.subjectcivic educationen
dc.subjecteducation seekersen
dc.titleМетодологія впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта»uk
dc.title.alternativeMethodology of implementation of simulation games during the study of the discipline «Civic Education»en
dc.typeArticle
dc.relation.referencesБай, С., Хью, К.Ф. , & Хуанг, Б. (2020). Чи покращує гейміфікація результати навчання учнів? Докази метааналізу та синтезу якісних даних в освітніх контекстах. Огляд освітніх досліджень. URL: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2020.100322.uk
dc.relation.referencesПереяславська, С., & Смагіна, О. (2019). Гейміфікація як сучасний напрям вітчизняної освіти. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 250-260.uk
dc.relation.referencesСаєнко, Н. В., Новікова, Є. Б. (2019). Потенціал гейміфікації як сучасної освітньої технології в умовах ЗВО. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки, 5 (161), 187–191. Чернігів: НУЧК.uk
dc.relation.referencesСмідерле, Р., Ріго, С. Х., Маркес, Л. Б. та ін. (2020). Вплив гейміфікації на навчання, залучення та поведінку студентів на основі їх особистісних риси. Розумне середовище навчання,7, 3. URL: https://doi.org/10.1186/s40561-019-0098-x.uk
dc.relation.referencesСтавнича, Н. О. (2023). Застосування проєктивних технологій в процесі підготовки фахівців з міжнародного права: інтеграція інтерактивності та мотивації. Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка», 9(23), 460-475.uk
dc.relation.referencesФаєлла, Ф., Ріккарді, М. (2015). Гейміфікація та навчання: огляд проблем і досліджень. Журнал електронного навчання та суспільства знань, 11 (3), 13–21. URL: https://doi.org/10.20368/1971-8829/1072.uk
dc.relation.referencesDicheva, D., Dichev, C., Agre, G., & Angelova, G. (2015). Gamification in education: Asystematic mapping study. Journal of educational technology & society, 18(3), 75-88.en
dc.relation.referencesКарр, К. M. (2012). The gamification of learning andinstruction: game-based methods and strategies fortraining and education. John Wiley & Sons.en
dc.relation.referencesLee, J. J., & Hammer, J. (2011). Gamification in education: What, how, why bother? Academic exchange quarterly, 15(2), 146.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-065-070
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3015-5834
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5311-3303


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію