Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМястковська, М.uk
dc.contributor.authorПінаєва, О. Ю.uk
dc.contributor.authorТомчук, М. А.uk
dc.contributor.authorMiastkovska, M.en
dc.contributor.authorPinaeva, O. Y.en
dc.contributor.authorTomchuk, M. A.en
dc.date.accessioned2024-05-29T11:09:40Z
dc.date.available2024-05-29T11:09:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМястковська М. Формування педагогічної культури майбутніх магістрів в галузі цифрових технологій [Текст] / М. Мястковська, О. Ю. Пінаєва, М. А. Томчук // Педагогіка безпеки. – 2023. – № 1-2. – С. 14-20.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42522
dc.description.abstractУ статті проаналізовані зміст та складові педагогічної культури майбутніх магістрів в галузі цифрових технологій, а також її роль у професійному становленні майбутнього магістра. Автори роблять акцент на важливості розвитку ключових компетенцій, таких як креативність, критичне мислення та комунікативні навички, які є визначальними формуванні індивідуального професійного стил я. Обґрунтовано, що ефективне формування педагогічної компетентності передбачає використання комплексу методологічних підходів, таких як компетентісний, системний, особистісно-орієнтований, діяльнісний та ресурсний. Необхідність такого комплексного підходу визначається метою досягнення оптимальних результатів у вдосконаленні фахової підготовки студентів у ЗВО. В межах зазначених підходів визначені конкретні умови, які потрібно враховувати при розробці моделі розвитку педагогічної культури майбутніх магістрів в галузі цифрових технологій. Запропонована поетапна модель формування педагогічної культури майбутніх магістрів в галузі цифрових технологій. Зазначається, що успішне впровадження цієї моделі можливе лише за умови комплексного підходу, спрямованого на розвиток як педагогічної, так і професійної компетентності майбутніх магістрів в галузі цифрових технологій.Перспективи майбутніх наукових досліджень полягають і визначенні педагогічних умов, спрямованих на цілеспрямований розвиток педагогічної культури майбутніх магістрів в галузі цифрових технологій.uk
dc.description.abstractThe article analyses the content and components of the pedagogical culture of future masters in digital technologies, as well as its role in the professional development of the future master. The authors emphasise the importance of developing key competences, such as creativity, critical thinking and communication skills, which are crucial for the formation of an individual professional style.It is substantiated that the effective formation of pedagogical competence involves the use of a set of methodological approaches, such as competence-based, systemic, personality-oriented, activity-based and resource-based. The need for such an integrated approach is determined by the goal of achieving optimal results in improving the professional training of students in higher education institutions. Within the framework of these approaches, the specific conditions that should be taken into account when developing a model for the development of pedagogical culture of future masters in the field of digital technologies are identified. A phased model for the formation of pedagogical culture of future masters in the field of digital technologies is proposed. It is noted that the successful implementation of this model is possible only with an integrated approach aimed at developing both pedagogical and professional competence of future masters in the field of digital technologies.Prospects for future research are to determine the pedagogical conditions aimed at the targeted development of the pedagogical culture of future masters in digital technologies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1-2 : 14-20.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/142
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectздобувачі в галузі цифрових технологійuk
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk
dc.subjectінновації в освітіuk
dc.subjectmethodological approachesen
dc.subjectprofessional trainingen
dc.subjectstudents in the field of digital technologiesen
dc.subjectpedagogical competenceen
dc.subjectinnovations in educationen
dc.titleФормування педагогічної культури майбутніх магістрів в галузі цифрових технологійuk
dc.title.alternativeFormation of pedagogical culture of future masters in the field of digital technologiesen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesDembitska, S. V., & Kobiliansky, O. V. (2019). The organization of foregin students’ independent study in the process of professional training. Казак инновациялык гуманитарлык-зан университетынын хабаршысы, 2019, 1 (41), 61–65.en
dc.relation.referencesKuzmenko O., & Dembitska, S. (2021). Using technology of open space as one of the innovative methods of active learning in the training of technical specialities. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters: collective monograph. Riga, Latvia: “Baltija Publishing” (201–215).en
dc.relation.referencesMisra, R. K., & Khurana, K. (2018). Analysis of Employability Skill Gap in Information Technology Professionals. International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals, 9(3), 53–69. DOI:10.4018/IJHCITP.2018070104.en
dc.relation.referencesАнаньїн, В.О., & Уваркіна, О.В. (2013). Навчально-виховний процес у сучасній вищій школі: системний підхід. Військова освіта, 1 (27), 16-25.uk
dc.relation.referencesАндрес, А. (2018). Психофізична підготовленість студентів спеціальності «Комп’ютерні технології». Фізична активність, здоров’я і спорт, 1(31), 3–9uk
dc.relation.referencesГерасименко І. В. (2014). Методика використання дистанційного навчання в підготовці бакалаврів комп’ютерних наук: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.10. Черкаси.uk
dc.relation.referencesГурська, О.О. (2016). Аналіз професійно важливих якостей фахівців угалузі інформаційних технологій. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія, 9, 6. DOI: 10.18372/2411–264X.9.12401.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С.В. (2018). Формування педагогічної культури фахівців машинобудівних спеціальностей в рамках STEM-освіти. Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін:збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м.Кропивницький, 16-17 травня 2018; за заг.ред. О.С.Кузьменко, В.В.Фоменка. Кропивницький: Льотна академія НАУ, 40-44.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С.В. (2019). Методологічні підходи формування педагогічної компетенції студентів машинобудівних спеціальностей. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми:зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 53, 168–170.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С.В., & Кобилянська, І. М. (2018). Формування педагогічної культури фахівців інженерних спеціальностей. Педагогіка безпеки. Міжнародний науковий журнал, 3 (1), 51-56.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С.В., & Кобилянський, О.В. (2018). Структура педагогічної культури фахівців машинобудівних спеціальностей. Наук ові записки Вінницького державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка і психологія, 55, 73–77.uk
dc.relation.referencesМалихін, О. В., & Ярмольчук, Т.М. (2020). Актуальні стратегії навчання у професійній підготовці фахівців з інформаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 76 (2), 43-57.uk
dc.relation.referencesМіршук, О.Є. (2015). Формування педагогічної компетентності у фахівців непедагогічних спеціальностей: понятійно-термінологічний аспект. Наукові записки кафедри педагогіки, ХХХVІІІ, 173-188.uk
dc.relation.referencesМовчан, А.В. (2018). Модель підготовки фахівців у галузі інформаційних технологій для органів національної поліції України. Інформаційні технології і засоби навчання, 66 (4), 149-161.uk
dc.relation.referencesСеменова, А. (2014). Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей. Вища школа, 11-12,51−60.uk
dc.relation.referencesСуховірська, Л.П. (2014). Про систему педагогічних підходів у навчанні. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 47, 270-283.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-014-020
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0427-6664
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8829-1388
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5433-0158


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію