Функції міжнаціональних команд віддаленої підтримки кінцевих користувачів інформаційних систем в глобальному ІТ підприємстві
Автор
Мороз, О. О.
Кисса, О. В.
Moroz, O.
Kyssa, O.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В статті досліджено та проаналізовано функції та моделі міжнаціональних команд
технічної підтримки в глобальних ІТ компаніях у контексті постійної модернізації
інформаційних систем. Здійснено огляд останніх наукових досліджень та публікацій в галузі
інформаційних систем та менеджменту команд підтримки з метою визначення сучасних
тенденцій та функцій міжнаціональних команд у глобальному ІТ середовищі. Основні проблемні
аспекти в рамках об'єкта досліджень: роль організаційної підтримки у впровадженні
ефективної віддаленої роботи, глобальне управління ІТ, стратегії управління конфліктами в
мультикультурних командах та інноваційні методи віддаленої співпраці. В статті визначено
внески відомих дослідників та оцінено вплив їхніх досліджень на загальний розвиток даного
напряму досліджень. Крім того, автори статті поставили за своє завдання визначення нових
теоретичних підходів та оптимальних моделей організації міжнаціональних команд технічної
підтримки, враховуючи унікальні виклики та культурні особливості, специфічні для галузі ІТ.
Напрямок дослідження в статті полягає в глибокому розгляді та узагальненні функцій
міжнаціональних команд технічної підтримки кінцевих користувачів інформаційних систем в
глобальному ІТ підприємстві з метою поглиблення і виявлення нових аспектів у науковому
дискурсі та визначення напрямків подальших досліджень у даній галузі. The article studied and analyzed the functions and models of international technical support teams in global
IT companies in the context of continuous modernization of information systems. A review of the latest scientific
findings and publications in the field of information systems and support team management was carried out to
identify current trends and functions of multinational teams in the global IT environment. The main topics
covered include the role of organizational support in implementing effective remote work, global IT
management, conflict management strategies in multicultural teams, and innovative methods of remote
collaboration. The article analyzes in detail the contributions of well-known researchers and assesses the impact
of their research on the overall development of the academic community. In addition, the research aims to
identify new theoretical approaches and optimal models for organizing the functions of international technical
support teams, taking into account the unique challenges and cultural peculiarities that arise in the IT industry.
The research direction of the article is to provide an in-depth review and generalization of the functions of
international remote end-user support teams of information systems in a global IT company to make a significant
contribution to the scientific discourse and identify areas for further research in this area.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42558