Детермінанти поведінки покупців на споживчому ринку України в умовах воєнного стану
Автор
Длугопольський, О. В.
Біловус, Н. І.
Dluhopolskyi, O.
Bilovus, N.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Метою дослідження є виявлення типових детермінант споживчої поведінки за умов
воєнного стану. У статті зроблено спробу аналізу споживчої поведінки та її впливу на
споживчий ринок України. Ідентифіковано ключові фактори, що визначають поведінку
споживача на споживчому ринку України за умов воєнних дій. Проаналізовано динаміку індексів
споживчих настроїв в Україні, зокрема: індекси інфляційних очікувань, споживчих настроїв,
поточного становища, економічних очікувань, очікувань щодо динаміки безробіття, а також
проаналізовано їх взаємозв’язки. Обгрунтовано тренди, які відкриває зміна споживчої
поведінки населення України за умов воєнного стану. Розроблено рекомендації для бізнесу та
уряду щодо ефективного управління споживчим ринком та забезпечення економічної
стабільності в умовах воєнного конфлікту. The purpose of the study is to identify typical determinants of consumer behavior under martial law. The
article attempts to analyze consumer behavior and its impact on the consumer market of Ukraine. The key factors
determining consumer behavior in the consumer market of Ukraine under conditions of military operations have
been identified. The dynamics of indices of consumer sentiment in Ukraine were analyzed, in particular: indices
of inflation expectations, consumer sentiment, current situation, economic expectations, expectations regarding
the dynamics of unemployment, and their interrelationships were also analyzed. The trends revealed by the
change in the consumer behavior of the population of Ukraine under the conditions of martial law are
substantiated. Recommendations for business and government on effective management of the consumer market
and ensuring economic stability in conditions of military conflict have been developed.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42569
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Контроль рівня якості пива Українського виробника
Пащенко, В. П.; Севастьянов, В. М. (ВНТУ, 2017)Ринок алкогольної продукції України є одним з найбільш високорозвинених і конкурентноздатних у агропромисловому комплексі України. Товарознавці провідних компаній, які функціонують на вітчизняному та іноземному ринках, ... -
Метрологічні засоби та способи оцінки якості готової продукції харчового виробництва
Плешко, О. О.; Pleshko, E. A. (ВНТУ, 2019)У статті здійснений аналіз метрологічних засобів та способів оцінки якості готової продукції харчового виробництва, запропоновано шляхи покращення якості готової продукції на виробництві. -
Тренди у дослідженні поведінки споживача в цифровому маркетинговому середовищі
Філатова, Л. С.; Благодир, Л. М.; Filatova, L. S.; Blagodyr, L. M. (ВНТУ, 2021)У статті визначено основні передумови побудови сучасної моделі поведінки споживача в цифровому маркетинговому середовищі.