Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСердюк, В. Р.uk
dc.contributor.authorSerdyuk, V.en
dc.date.accessioned2024-06-07T08:12:04Z
dc.date.available2024-06-07T08:12:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСердюк В. Р. Післявоєнне відновлення та зростання обсягів будівництва автомобільних доріг [Текст] / В. Р. Сердюк // Сучасні технології, матеріали і конструкції у будівництві. – 2023. – № 2. – С. 177-184.uk
dc.identifier.issn2311-1437
dc.identifier.issn2311-1429
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42657
dc.description.abstractПроведений аналіз протяжності автомобільних доріг загального користування в Україні порівняно із провідними країнами світу. Виявлено позитивні тенденції на ринку будівництва і ремонту доріг, пов’язані з реформуванням дорожньої галузі. Наведена оцінка якості доріг та їх насиченість порівнянні с іншими країнами світу. Досліджені проблемні питання власного виробництва та імпорту бітуму. Показана імпортна залежність України та нестача органічного в’яжучого, практична відсутність будівництва бетонних доріг. Приведений аналіз розробки та вдосконалення нормативної бази проектування та будівництва автомобільних доріг. Показані перспективи реалізації механізму державно-приватного партнерства з врахуванням світового досвіду Обгрунтована необхідність реалізації механізму державно-приватного партнерства, зокрема, через механізм концесії. Потребує подовження оновлення нормативно-правова база з орієнтацію на вимоги ЄС з впровадженням міжнародних стандартів. Реалізація вказаних заходів сприятиме підвищенню рівня обґрунтованості оперативних і стратегічних управлінських рішень для забезпечення ефективного функціонування та розвитку підприємств дорожньої галузі України.uk
dc.description.abstractThe socio-economic development of a country and its integration into the global community largely depend on the level of road maintenance. The issue of road maintenance has become especially relevant and important during the period of martial law, since, for obvious reasons, roads are critical infrastructure facilities. Of course, the treatment of such facilities should be appropriate to their purpose. All of this requires research, assessment of the effects of the war on the condition of roads due to their destruction, and development of measures to improve the state of road construction. An important role is assigned to the resource base of road construction - first of all, the availability of bitumen and mineral fillers. The length of public roads in Ukraine is analyzed in comparison with the leading countries of the world. Positive trends in the market of road construction and repair related to the reform of the road sector are identified. The quality of roads and their saturation in comparison with other countries of the world is assessed. The problematic issues of domestic production and imports of bitumen are investigated. The article shows Ukraine's import dependence and lack of organic binder, as well as the practical absence of concrete road construction. The author analyzes the development and improvement of the regulatory framework for the design and construction of roads. Prospects for the implementation of the public-private partnership mechanism are shown, taking into account international experience The necessity of implementing the public-private partnership mechanism, in particular, through the concession mechanism, is substantiated. The regulatory framework needs to be updated to meet EU requirements and implement international standards. The implementation of these measures will help to increase the level of validity of operational and strategic management decisions to ensure the effective functioning and development of Ukrainian road sector enterprises.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofСучасні технології, матеріали і конструкції у будівництві. № 2 : 177-184.uk
dc.relation.urihttps://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/852
dc.subjectавтомобільні дорогиuk
dc.subjectексплуатаційні властивості дорожнього покриттяuk
dc.subjectнормативне статичне навантаженняuk
dc.subjectпроектування автодорігuk
dc.subjectфінансування будівництваuk
dc.subjectбітумuk
dc.subjectасфальтобетонuk
dc.subjectмінеральні наповнювачіuk
dc.subjectнаслідки війниuk
dc.subjectнормативна базаuk
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоuk
dc.subjectбетонні дорогиuk
dc.subjecthighwaysen
dc.subjectpavement performanceen
dc.subjectstandard static loaden
dc.subjectroad designen
dc.subjectconstruction financingen
dc.subjectasphalt concreteen
dc.subjectbitumenen
dc.subjectmineral aggregatesen
dc.subjectwar consequencesen
dc.subjectregulatory frameworken
dc.subjectpublic-private partnershipen
dc.subjectconcrete roadsen
dc.titleПіслявоєнне відновлення та зростання обсягів будівництва автомобільних дорігuk
dc.title.alternativePost-war recovery and growth in road constructionen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.4
dc.relation.referencesЯкість доріг. . http://weforum.org/publications/series/global-competitiveness-report-.uk
dc.relation.referencesГалина КУПАЛОВА. Конкурентноспроможність підприємств дорожньої галузі в період економічної нестабільності. Вісник Хмельницького національного університету 2022, № 5, Том 1. – С.316-321.uk
dc.relation.referencesБезуглий А.О., Ілляш С.І., Печончик Т.І. Організаційно-економічні аспекти ефективного використання фінансових ресурсів в дорожному господарстві. ДП «Державний дорожній НДІ імені М.П. Шульгіна». –С.25-28 http://dorogimosti.org.ua/files/upload/g4_6.pdf.uk
dc.relation.referencesСтатистичний збірник "Транспорт України". Державна служба статистики України, 2022. За редакцією Ірини ПЕТРЕНКО.2022. –С.36-94.uk
dc.relation.referencesВ Укравтодорі озвучили вартість ремонту доріг. Режим доступу: http://www.unn.com.ua/uk/ news/1454620-v-ukravtodoriozvuchili-vartist-remontu-dorig.].uk
dc.relation.referencesГалкін А. В., Пиріг Я. І. Огляд бітумних в'яжучих, що використовуються в Україні. Дороги і мости. 2021. Вип. 23. -C.60– 75.uk
dc.relation.referencesСвятець О.О. Аналіз фінансового стану державного агентства автомобільних доріг України та особливості фінансового забезпечення автодорожньої галузі. Науковий вісник Херсонського державного університету. Випуск 11. Частина 4. 2015 -С.139-141.uk
dc.relation.referencesПро схвалення Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року: Розпорядження Кабміна України від 30 трав. 2018 р. № 430-р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/430-2018-%D1%80#Text.uk
dc.relation.referencesСауд Абдулазіз Султан. Шкідливий вплив переміщення танкових вантажів на гнучке покриття. Інженерний журнал 2010, том 16, випуск 3 , сторінки 5283-5299. https://www.academia.edu/34223685/DAMAGING_EFFECT_OF_MOVING_TANK_LOADS_ON_FLEXIBLE_PAVEMENT.uk
dc.relation.referencesЗбитки мережі автодоріг від війни наближаються до мільярда – Укравтодор. https://www.epravda.com.ua/tags/ukravtodor/.uk
dc.relation.referencesДБН В.2.3-4-2000. Автомобільні дороги. – К. : Держкомбуд України.uk
dc.relation.referencesДБН В.2.3-4:2015. Автомобільні дороги. Ч. І. Проектування, Ч. ІІ. Будівництво. –К. : Мінрегіонбуд України, 2015 [чинний з 01.01.2016.uk
dc.relation.referencesДосвід та перспективи впровадження державно-приватних партнерств в Україні та за кордоном / [Винницький Б., Лендьел М., Онищук Б., Сегварі П.]. – К.: «К.І.С.», 2008. – 146 с.uk
dc.relation.referencesЗакон України "Про концесію". Відомості Верховної Ради (ВВР), № 48, ст. 325 (2019) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/155-20.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2311-1429-2023-2-177-184
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2284-7371


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію