dc.contributor.author | Сердюк, В. Р. | uk |
dc.contributor.author | Serdyuk, V. | en |
dc.date.accessioned | 2024-06-07T08:12:04Z | |
dc.date.available | 2024-06-07T08:12:04Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Сердюк В. Р. Післявоєнне відновлення та зростання обсягів будівництва автомобільних доріг [Текст] / В. Р. Сердюк // Сучасні технології, матеріали і конструкції у будівництві. – 2023. – № 2. – С. 177-184. | uk |
dc.identifier.issn | 2311-1437 | |
dc.identifier.issn | 2311-1429 | |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42657 | |
dc.description.abstract | Проведений аналіз протяжності автомобільних доріг загального користування в Україні порівняно із провідними
країнами світу. Виявлено позитивні тенденції на ринку будівництва і ремонту доріг, пов’язані з реформуванням
дорожньої галузі. Наведена оцінка якості доріг та їх насиченість порівнянні с іншими країнами світу.
Досліджені проблемні питання власного виробництва та імпорту бітуму. Показана імпортна залежність України
та нестача органічного в’яжучого, практична відсутність будівництва бетонних доріг. Приведений аналіз розробки
та вдосконалення нормативної бази проектування та будівництва автомобільних доріг.
Показані перспективи реалізації механізму державно-приватного партнерства з врахуванням світового досвіду
Обгрунтована необхідність реалізації механізму державно-приватного партнерства, зокрема, через механізм концесії.
Потребує подовження оновлення нормативно-правова база з орієнтацію на вимоги ЄС з впровадженням міжнародних
стандартів. Реалізація вказаних заходів сприятиме підвищенню рівня обґрунтованості оперативних і стратегічних
управлінських рішень для забезпечення ефективного функціонування та розвитку підприємств дорожньої галузі
України. | uk |
dc.description.abstract | The socio-economic development of a country and its integration into the global community largely depend on the level of
road maintenance. The issue of road maintenance has become especially relevant and important during the period of martial law,
since, for obvious reasons, roads are critical infrastructure facilities. Of course, the treatment of such facilities should be
appropriate to their purpose. All of this requires research, assessment of the effects of the war on the condition of roads due to
their destruction, and development of measures to improve the state of road construction. An important role is assigned to the
resource base of road construction - first of all, the availability of bitumen and mineral fillers.
The length of public roads in Ukraine is analyzed in comparison with the leading countries of the world. Positive trends in the
market of road construction and repair related to the reform of the road sector are identified. The quality of roads and their
saturation in comparison with other countries of the world is assessed.
The problematic issues of domestic production and imports of bitumen are investigated. The article shows Ukraine's import
dependence and lack of organic binder, as well as the practical absence of concrete road construction. The author analyzes the
development and improvement of the regulatory framework for the design and construction of roads.
Prospects for the implementation of the public-private partnership mechanism are shown, taking into account international
experience The necessity of implementing the public-private partnership mechanism, in particular, through the concession
mechanism, is substantiated. The regulatory framework needs to be updated to meet EU requirements and implement
international standards. The implementation of these measures will help to increase the level of validity of operational and strategic
management decisions to ensure the effective functioning and development of Ukrainian road sector enterprises. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасні технології, матеріали і конструкції у будівництві. № 2 : 177-184. | uk |
dc.relation.uri | https://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/852 | |
dc.subject | автомобільні дороги | uk |
dc.subject | експлуатаційні властивості дорожнього покриття | uk |
dc.subject | нормативне статичне навантаження | uk |
dc.subject | проектування автодоріг | uk |
dc.subject | фінансування будівництва | uk |
dc.subject | бітум | uk |
dc.subject | асфальтобетон | uk |
dc.subject | мінеральні наповнювачі | uk |
dc.subject | наслідки війни | uk |
dc.subject | нормативна база | uk |
dc.subject | державно-приватне партнерство | uk |
dc.subject | бетонні дороги | uk |
dc.subject | highways | en |
dc.subject | pavement performance | en |
dc.subject | standard static load | en |
dc.subject | road design | en |
dc.subject | construction financing | en |
dc.subject | asphalt concrete | en |
dc.subject | bitumen | en |
dc.subject | mineral aggregates | en |
dc.subject | war consequences | en |
dc.subject | regulatory framework | en |
dc.subject | public-private partnership | en |
dc.subject | concrete roads | en |
dc.title | Післявоєнне відновлення та зростання обсягів будівництва автомобільних доріг | uk |
dc.title.alternative | Post-war recovery and growth in road construction | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 338.4 | |
dc.relation.references | Якість доріг. . http://weforum.org/publications/series/global-competitiveness-report-. | uk |
dc.relation.references | Галина КУПАЛОВА. Конкурентноспроможність підприємств дорожньої галузі в період економічної нестабільності.
Вісник Хмельницького національного університету 2022, № 5, Том 1. – С.316-321. | uk |
dc.relation.references | Безуглий А.О., Ілляш С.І., Печончик Т.І. Організаційно-економічні аспекти ефективного використання фінансових
ресурсів в дорожному господарстві. ДП «Державний дорожній НДІ імені М.П. Шульгіна». –С.25-28
http://dorogimosti.org.ua/files/upload/g4_6.pdf. | uk |
dc.relation.references | Статистичний збірник "Транспорт України". Державна служба статистики України, 2022. За редакцією Ірини
ПЕТРЕНКО.2022. –С.36-94. | uk |
dc.relation.references | В Укравтодорі озвучили вартість ремонту доріг. Режим доступу: http://www.unn.com.ua/uk/ news/1454620-v-ukravtodoriozvuchili-vartist-remontu-dorig.]. | uk |
dc.relation.references | Галкін А. В., Пиріг Я. І. Огляд бітумних в'яжучих, що використовуються в Україні. Дороги і мости. 2021. Вип. 23. -C.60–
75. | uk |
dc.relation.references | Святець О.О. Аналіз фінансового стану державного агентства автомобільних доріг України та особливості фінансового
забезпечення автодорожньої галузі. Науковий вісник Херсонського державного університету. Випуск 11. Частина 4. 2015
-С.139-141. | uk |
dc.relation.references | Про схвалення Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року: Розпорядження Кабміна України від
30 трав. 2018 р. № 430-р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/430-2018-%D1%80#Text. | uk |
dc.relation.references | Сауд Абдулазіз Султан. Шкідливий вплив переміщення танкових вантажів на гнучке покриття. Інженерний журнал 2010,
том 16, випуск 3 , сторінки 5283-5299.
https://www.academia.edu/34223685/DAMAGING_EFFECT_OF_MOVING_TANK_LOADS_ON_FLEXIBLE_PAVEMENT. | uk |
dc.relation.references | Збитки мережі автодоріг від війни наближаються до мільярда – Укравтодор. https://www.epravda.com.ua/tags/ukravtodor/. | uk |
dc.relation.references | ДБН В.2.3-4-2000. Автомобільні дороги. – К. : Держкомбуд України. | uk |
dc.relation.references | ДБН В.2.3-4:2015. Автомобільні дороги. Ч. І. Проектування, Ч. ІІ. Будівництво. –К. : Мінрегіонбуд України, 2015 [чинний
з 01.01.2016. | uk |
dc.relation.references | Досвід та перспективи впровадження державно-приватних партнерств в Україні та за кордоном / [Винницький Б., Лендьел
М., Онищук Б., Сегварі П.]. – К.: «К.І.С.», 2008. – 146 с. | uk |
dc.relation.references | Закон України "Про концесію". Відомості Верховної Ради (ВВР), № 48, ст. 325 (2019)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/155-20. | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/2311-1429-2023-2-177-184 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-2284-7371 | |