Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБіліченко, В. В.uk
dc.contributor.authorМатвійчук, Д. М.uk
dc.contributor.authorBilichenko, V.en
dc.contributor.authorMatvijchuk, D.en
dc.date.accessioned2024-06-12T10:45:39Z
dc.date.available2024-06-12T10:45:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБіліченко В. В. Покращення динамічних властивостей засобу рухомості озброєння шляхом встановлення дизельних двигунів при проведенні модернізації [Текст] / В. В. Біліченко, Д. М. Матвійчук // Вісник машинобудування та транспорту. – 2023. – № 2. – С. 16-24.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42733
dc.description.abstractЦя стаття розглядає можливості покращення динамічних властивостей засобу рухомості озброєння шляхом встановлення дизельних двигунів під час модернізації. Вона пропонує низку практичних заходів для досягнення цієї мети, як-от заміна бензинового двигуна на дизельний. У статті проведено порівняльний аналіз тягово-динамічних характеристик базового бензинового силового агрегату та встановленого після проведення модернізації дизельного силового агрегату на прикладі БТР 70. Обґрунтовано необхідність проведення модернізації шляхом заміни бензинових двигунів на дизельні агрегати за допомогою проведення порівняльного тягово-динамічного розрахунку та економічних показників силових агрегатів. Виконано порівняльний аналіз витрат палива та проведено порівняння потужностей силових агрегатів. Проаналізовано недоліки при використанні бензинових силових агрегатів. За результатами розрахунків досягнуто оптимального співвідношення параметрів що визначають динамічні властивості засобу рухомості озброєння. Для розрахункового визначення основних показників тягово-швидкісних властивостей дослідного зразку використовуються числові значення параметрів конструкції виробу БТР 70, що наведені в довідковій літературі. Розглянута у статті модернізація передбачає подальше доопрацювання відділення силової установки БТР 70, яке розташоване в кормовій частині корпусу. В ньому розміщено два силових агрегати ЗМЗ 4905 у зборі зі зчепленнями та коробками передач, які змонтовані на загальній рамі. Заміна бензинових силових агрегатів відбувається в зборі зі зчепленнями та 4- ступінчастими коробками передач. Дизельні силові агрегати у зборі зі зчепленнями , обладнанні 5- ступінчастими коробками передач та установлюються із незначними доопрацювання штатного підрамника, на який монтуються агрегати. Зі свого боку заміна силових агрегатів тягне за собою подальше доопрацювання системи охолодження, подачі палива, системи випуску газів, системи підігріву двигунів, а також частини електрообладнання силових агрегатів. Роздавальні коробки та подальша трансмісія виробу залишається без змін. Проведені дослідження надають цінну інформацію для фахівців із військової техніки та інженерів, які цікавляться покращенням характеристик бойових засобів.uk
dc.description.abstractThis article examines the possibilities of improving the dynamic properties of a weapon vehicle by installing diesel engines during modernization. It proposes a number of practical measures to achieve this goal, such as replacing a gasoline engine with a diesel engine. The article conducts a comparative analysis of the traction and dynamic characteristics of the basic gasoline power unit and the diesel power unit installed after modernization on the example of APCS 70. The necessity of modernization by replacing gasoline engines with diesel units is substantiated by means of a comparative traction and dynamic calculation and economic indicators of power units. A comparative analysis of fuel consumption is carried out and the power of the power units is compared. The disadvantages of using gasoline power units are analyzed. According to the results of the calculations, the optimal ratio of parameters that determine the dynamic properties of the vehicle of the weapon is achieved. For the calculation of the main indicators of traction and speed properties of the prototype, the numerical values of the design parameters of the APCS 70 product, which are given in the reference literature, are used. The modernization discussed in this article involves further refinement of the APCS 70's power plant compartment, which is located in the aft part of the hull. It contains two ZMZ 4905 power units assembled with clutches and gearboxes mounted on a common frame. The gasoline power units are replaced with clutch assemblies and 4-speed transmissions. Diesel power units are assembled with clutches, equipped with 5-speed gearboxes and are installed with minor modifications to the standard subframe on which the units are mounted. In turn, the replacement of the power units entails further modifications to the cooling system, fuel supply, exhaust system, engine heating system, as well as part of the electrical equipment of the power units. The transfer case and subsequent transmission of the product remain unchanged. The research provides valuable information for military equipment specialists and engineers interested in improving the performance of combat vehicles.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 16-24.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/343
dc.subjectдизельний двигунuk
dc.subjectшвидкість рухуuk
dc.subjectтягова характеристикаuk
dc.subjectрозгінна характеристикаuk
dc.subjectЗРОuk
dc.subjectdiesel engineen
dc.subjectspeeden
dc.subjecttraction characteristicen
dc.subjectacceleration characteristicen
dc.subjectweapons of waren
dc.titleПокращення динамічних властивостей засобу рухомості озброєння шляхом встановлення дизельних двигунів при проведенні модернізаціїuk
dc.title.alternativeImproving the dynamic properties of the vehicle by installing diesel engines during modernizationen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.017
dc.relation.referencesЛітвінов О. В. Експериментальне оцінювання показників динаміки та опору руху спеціалізованої колісної техніки. Механіка та машинобудування. 2017. № 1. С. 278–288.uk
dc.relation.referencesГОСТ 22576-90. Автотранспортні засоби. Швидкісні властивості. Методи випробувань. [Чинний від 1992-01-01]. Москва: Государственный комитет СССР по управлению качеством продукции и стандартам, 1991. 13 с.uk
dc.relation.referencesКайдалов Р. О., Літвінов О. В. Оцінка показників динамічності броньованих автомобілів при визначальних випробуваннях. Збірник тез доповідей науково- практичної конференції 27 жовтня 2016. Харків: Нац. Академія НГУ, 2016.uk
dc.relation.referencesПодригало М. А., Коробко А. І., Клец Д. М., Назарько О. О. Метод визначення сумарної сили опору руху автомобіля за допомогою датчиків лінійних прискорень. Наукові нотатки Луцького національного технічного університету. Вип. 78. Луцьк, 2010. С. 432–434.uk
dc.relation.referencesЛітвінов О. В. Метод визначення параметрів опору руху спеціальної колісної техніки в дорожніх умовах. Збірник наукових праць Національної академії національної гвардії України. Вип. 1(29). Харків, 2017. С. 48–51.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2023-18-2-16-24


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію