Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗагорянський, В. Г.uk
dc.contributor.authorМороз, М. М.uk
dc.contributor.authorГайкова, Т. В.uk
dc.contributor.authorЦимбал, О. В.uk
dc.contributor.authorZahorianskyi, V.en
dc.contributor.authorMoroz, M.en
dc.contributor.authorHaikova, T.en
dc.contributor.authorTsymbal, O.en
dc.date.accessioned2024-06-13T08:51:01Z
dc.date.available2024-06-13T08:51:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationУдосконалення методики проєктування контейнерного терміналу [Текст] / В. Г. Загорянський, М. М. Мороз, Т. В. Гайкова, О. В. Цимбал // Вісник машинобудування та транспорту. – 2023. – № 2. – С. 56-62.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42740
dc.description.abstractМетою статті є розробка уточненої методики загального проєктування контейнерного терміналу. Відмінність наведеної методики проєктування від наявних полягає в тому, що пропонується рішення щодо зміни його пропускної здатності (річного контейнеропотоку, що проходить через нього), не змінюючи розміри контейнерного майданчика і способу складування контейнерів, тобто за тієї ж місткості контейнерного майданчика. Такі випадки бувають, наприклад, коли потрібно реконструювати контейнерний термінал. Вантажні термінали для контейнерів є специфічною сферою логістики та системою доставки вантажів, на яких вантажі переробляються в укрупнених транспортних модулях – контейнерах. Розглянуті основні етапи проєктування контейнерного терміналу як складної стохастичної технічної системи: постановка завдання (вона має бути єдиною); вибір та визначення елементів технологічних зон та структури контейнерного терміналу, як різних зв'язків між елементами системи; аналіз функціонування системи (включно з його моделюванням); облік взаємодії системи з довкіллям; розгляд результатів роботи контейнерної транспортно-технологічної системи та експлуатації. Визначено, що ця загальна методологія може бути використана під час створення або аналізу будь-якого іншого перетворення технічної або соціальної системи, яка отримує потік якихось об’єктів з одним набором параметрів, обробляє його через свою структуру та видає їх з інших параметрів. Цей метод формалізації функціонування контейнерного терміналу може бути використаний для її розрахунків, моделювання, дослідження та оптимізації. У процесах взаємодії з системами навколишнього середовища контейнерний термінал переходить з одного стану в інші, які характеризуються видами та обсягом технологічних операцій, що необхідно виконати в певний момент, вантажами, які необхідно зберігати, доставляти на термінал і з терміналу, комплектувати, сортувати, бізнес-процесами співробітників, навантажувачами, кранами та іншим обладнанням, що використовується. Функціонування контейнерного терміналу (частини складської системи) як процедури переходів від одного стану до іншого можна представити у вигляді графа або матриці ймовірностей переходів.uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to develop a refined methodology for the general design of a container terminal. The difference between the proposed design methodology and the existing ones is that a solution is proposed to change its throughput (annual container flow passing through it), without changing the dimensions of the container yard and the way containers are stored, that is, with the same capacity of the container yard. Such cases occur, for example, when it is necessary to reconstruct a container terminal. Cargo terminals for containers are a specific area of logistics and cargo delivery systems, where cargo is processed in consolidated transport modules – containers. The main stages of analyzing or projecting a warehouse as a complex stochastic technical system should be considered: objective setting (it should be single); selection and determination of elements of technological areas and warehouse structure, as various connections between system elements; analyzing of system functioning (including its simulation); consideration of system interaction with surrounding environment; consideration of results of the warehouse system performance, and operation. It is interesting to point out that this general methodology can be used while creating or analyzing any other transformation of technical or social system, which receives a flow of some objects with one set of parameters, processes it through its structure, and gives them out with other values of parameters. This method of formalizing the functioning of the container terminal can be used for its calculations, modeling, research and optimization. In the processes of interaction with environmental systems, the container terminal passes from one state to another, which are characterized by the types and volume of technological operations that must be performed at the moment, cargo that must be stored, delivered to and from the terminal, assembled, sorted, business employee processes, forklifts, cranes and other equipment in use. The functioning of the container terminal (part of the warehouse system) as a procedure of transitions from one state to another can be represented in the form of a graph or transition probability matrix.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 56-62.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/350
dc.subjectконтейнерний терміналuk
dc.subjectметодика проєктуванняuk
dc.subjectперевезенняuk
dc.subjectвантажний транспортuk
dc.subjectнавантажувачuk
dc.subjectfreight container terminalen
dc.subjectdesign methodologyen
dc.subjecttransportationen
dc.subjectfreight transporten
dc.subjecttruck container loaderen
dc.titleУдосконалення методики проєктування контейнерного терміналуuk
dc.title.alternativeImprovement of container terminal design methodologyen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.78: 621.796: 656.135.5
dc.relation.referencesGhiani G., Laporte G., Musmanno R. Introduction to Logistics Systems Planning and Control. Wiley. 367 p.en
dc.relation.referencesGudehus T., Kotzab H. Comprehensive Logistics. Springer. 933 p.en
dc.relation.referencesMalikov О. B. Business logistics: new specific approach to concept. In: О-P. Hilmola (Ed.): Fourth international railway logistics seminar: Co-operation among transportation modes in Northern Europe. Lappeenranta University of Technology, Department of Industrial Engineering and Management, Research Report 200. Р. 39–53.en
dc.relation.referencesLee C.-Y., Meng Q. Handbook of Ocean Container Transport Logistics: Making Global Supply Chains Effective. Springer. 552 p.en
dc.relation.referencesBryant D. (ed.). Exploring Container Technology in the Real World. NY: InfoQ. 40 p.en
dc.relation.referencesGleissner H., Femerling J. C. Logistics: Basics – Exercises – Case Studies. Springer. 311 p.en
dc.relation.referencesBookbinder J. H. (еd.). Handbook of Global Logistics: Transportation in International Supply Chains. Springer. 553 p.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2023-18-2-56-62


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію