Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorRoleders, Viktoriiaen
dc.contributor.authorKukel, Halynaen
dc.contributor.authorMazur, Vitaliien
dc.contributor.authorКукель, Г. С.uk
dc.date.accessioned2024-07-11T12:17:59Z
dc.date.available2024-07-11T12:17:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationRoleders V. V., Kukel H. S., Mazur V. H. Sustainable development strategy implementation: international experience. Modern Economics. 2024. № 44. P. 147-154.en
dc.identifier.issn2521-6392
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43005
dc.description.abstractThe article is devoted to topical issues of sustainable development for Ukraine in connection with the conclusion of the Association Agreement between Ukraine, on the one hand, and the European , on the other. The purpose of the article is to analyze the peculiarities of the process of transition to sustainable development of some countries of the European , to define a groups of countries were determined based on indicators of readiness and participation in the development of sustainable development measures. The authors believes that it is impossible for European countries to deviate the path of sustainable development. The subject of research is sustainable development strategies. The main areas of development on the path to sustainable development in some countries are considered along with the specific goals and measures to achieve these goals, as well as the coordinating bodies responsible for issues related to sustainable development policies in some developed countries around the world. The sustainable use strategy of natural resources lays the foundation for reducing the environmental impact of industrial production and consumption without affecting economic development. The authors published an action plan, initially envisioning the adoption and implementation of seven thematic strategies covering the following areas: air pollution, marine environment, sustainable resource use, waste prevention and treatment, sustainable pesticide use, soil protection and sustainable urban development environment. The main EU directives are analyzed as they contain certain thematic strategies. The obtained results can be used for further prospective studies of capacity-building mechanisms to increase the ability of governments to transform regional processes and tools into national governance mechanisms.en
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питаннням сталого розвитку для України у зв`язку з укладенням Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, з іншого. Пріоритетом політики сталого розвитку є забезпечення гідних умов життя та праці у власній країні. Метою статті є аналіз особливості процесу переходу до сталого розвитку окремих країн Європейського Союзу, визначення групи країн за показниками готовності та участі в розробці заходів сталого розвитку. Автори вважають, що європейським країнам не можна відхилятися від шляху сталого розвитку. Предметом дослідження є стратегії сталого розвитку. Розглянуто основні напрями розвитку на шляху до сталого розвитку в окремих країнах разом із конкретними цілями та заходами для досягнення цих цілей, а також координаційні органи, відповідальні за питання, пов`язані з політикою сталого розвитку в деяких розвинених країнах світу. Стратегія сталого використання природних ресурсів закладає основу для зменшення впливу промислового виробництва та споживання на навколишнє середовище без впливу на економічний розвиток. Автори запропонували план дій, який спочатку передбачав ухвалення та реалізацію семи тематичних стратегій, які охоплюють наступні сфери: забруднення повітря, морське середовище, стале використання ресурсів, запобігання утворенню та переробка відходів, стале використання пестицидів, охорона ґрунту та середовище сталого розвитку міст. Проаналізовано основні директиви ЄС, які містять певні тематичні стратегії. У ході роботи були розглянуті перспективні напрями розвитку на шляху до сталого розвитку окремих країн, а також конкретні цілі та заходи щодо їх досягнення. Отримані результати можуть бути використані для подальших перспективних досліджень механізмів розбудови потенціалу для збільшення здатності урядів трансформувати регіональні процеси та інструменти в національні механізми управління. Лише інституційні реформи в державному управлінні здатні привести до системних змін.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.relation.ispartofModern Economics. № 44 : 147-154.en
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectполітикаuk
dc.subjectвпровадженняuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectцілі сталого розвиткуuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectpolicyuk
dc.subjectimplementationen
dc.subjectsustainable developmenten
dc.subjectsustainable development goalsen
dc.subjectintegrationen
dc.titleSustainable development strategy implementation: international experienceen
dc.typeArticle
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-23
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6653-6583
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7699-5997
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-7355


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію