Система для забезпечення оптимальних температур охолоджуючої рідини в двигуні внутрішнього згорання
Автор
Біліченко, Віктор Вікторович
Грицук, Ігор Валерійович
Полив'янчук, Андрій Павлович
Погорлецький, Дмитро Сергійович
Цимбал, Сергій Володимирович
Самарін, Олександр Євгенович
Дата
2024-05-22Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Система для забезпечення оптимальних температур охолоджуючої рідини в двигуні
внутрішнього згорання містить двигун внутрішнього згорання, тепловий акумулятор фазового
переходу, автономний електронасос, рідинні трубопроводи, що з'єднують тепловий акумулятор
фазового переходу, автономний електронасос, систему охолодження двигуна внутрішнього
згорання і радіатор-нагрівач салону, тепловий акумулятор фазового переходу відпрацьованих
газів, додаткові електричні програмовані насоси, блок керування системою і блок керування
двигуна внутрішнього згорання, датчики температури охолоджуючої рідини системи
охолодження і двигуна внутрішнього згорання, датчики температури теплового акумулятора
фазового переходу, а також систему датчиків, що складається з датчика температури
охолоджуючої рідини двигуна внутрішнього згорання, датчика температури оливи системи
мащення двигуна внутрішнього згорання, датчика параметрів повітря на впуску до двигуна
внутрішнього згорання, датчика витрати палива, датчика частоти обертання колінчастого вала,
датчика параметрів відпрацьованих газів, датчика тиску оливи системи мащення двигуна
внутрішнього згорання, датчика температури оточуючого середовища, датчика температури
рідинно-повітряного теплообмінника, датчика параметрів відпрацьованих газів, датчика
температури відпрацьованих газів, які встановлені з можливістю забезпечення формування
інформації про технічний і тепловий стан двигуна внутрішнього згорання та забезпечення
роботи системи на основі отриманих даних. Система містить бортовий модуль-блок системи
регулювання температури охолоджуючої рідини двигуна внутрішнього згорання, канал
супутникового зв'язку і інформаційну панель, які разом утворюють автоматизовану систему
дистанційного контролю і обстеження технічного стану двигуна внутрішнього згорання, а також
центральний сервер, базу даних, автоматизоване робоче місце та робочу станцію управління
системою. Введено газовий редуктор-випарник, під'єднаний паралельно рідинно-повітряному
теплообміннику за допомогою трубопроводів до системи охолодження двигуна внутрішнього
згорання і оснащений датчиком температури, який з'єднаний з блоком керування двигуна
внутрішнього згорання.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43021