Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту: Recent submissions
Now showing items 161-180 of 477
-
Механіка роботи несучої частини плаваючого автомобіля
(ВНТУ, 2017) -
Визначення оптимального варіанту трансформаційних змін атп в умовах багатокритеріальності
(ВНТУ, 2017)Обґрунтовано використання «методу найгіршого випадку» для визначення оптимального варіанту трансформаційних змін на підприємствах автомобільного транспорту. -
До питання визначення дальності видимості дорожніх об’єктів в темну пору доби при наявності та відсутності світла фар зустрічного транспортного засобу
(ВНТУ, 2017)Наведені розроблені схеми та алгоритми експериментальних досліджень з визначення дальності видимості об’єктів на дорозі при наявності та відсутності світла фар зустрічного транспортного засобу. -
Особливості конструкційної безпеки автотранспортних засобів та її видів
(ВНТУ, 2017)Розглянуто конструкційні особливості безпеки автотранспортних засобів, а також запропоновано їх класифікацію для кращої та швидшої оцінки безпечності автомобіля. -
Невизначеність довідкових значень часу реакції водія в розслідуванні дорожньо-транспортних пригод
(ВНТУ, 2017)Розглянуті питання невизначеності значень часу реакції водія при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. -
Обгрунтування критеріїв оцінки впливу на ефективність використання транспортних засобів удосконалення системи діагностування
(ВНТУ, 2017)Встановлено, що критерії оцінки впливу на ефективність транспортних засобів базується на параметр потоку відмов, що є показником надійності, та розраховується за статистичними даними; ймовiрнiсть безвідмовної роботи, що ... -
Дослідження зміни концентрації сажі у відпрацьованих газах дизеля при використанні біодизельного палива
(ВНТУ, 2017)У роботі представлено результати дослідження впливу на концентрацію сажі у відпрацьованих газах дизеля використання біодизельного палива та його сумішей з дизельним паливом. Визначено склад суміші при якому концентрація ... -
Проблеми моделювання управління інноваційною діяльністю
(ВНТУ, 2017)Стаття присвячена проблемам процесу моделювання управління інноваційної діяльності в автотранспортної галузі та деяким моделям управління зазначеною діяльністю на мікрорівні. -
Система і метод діагностування керованих мостів колісних тракторів
(ВНТУ, 2017)Представлено розроблену систему і метод віброакустичного діагностування керованих мостів колісних тракторів. Описано принцип роботи та функціональну схему системи діагностування керованих мостів колісних тракторів. -
Розробка алгоритму моделювання варіантів стратегії розвитку автотранспортного підприємства, спрямованої на розвиток виробничо-технічної бази
(ВНТУ, 2017)Розглянуті три варіанти відповідності потужності виробничо-технічної бази автотранспортного підприємства, та розроблено алгоритм вибору оптимального варіанту стратегії розвитку підприємства, який апробовано на конкретному ... -
Пристрій для контролю параметрів паливної апаратури дизельного двигуна
(ВНТУ, 2017)Представлено конструкцію та принцип роботи пристрою для контролю параметрів паливної апаратури дизельгого двигуна. -
Підвищення ефективності експлуатації рухомого складу атп шляхом прогнозування потреби в запасних частинах
(ВНТУ, 2017)У статті розглядається алгоритм реалізації методу прогнозування потреби в запасних частинах для рухомого складу АТП. -
Аналіз методів діагностики матеріалів і конструкцій та прогнозування показників надійності
(ВНТУ, 2016-04)На основі прогнозів показників надійності проводиться вибір оптимальних варіантів конструкції і оптимальної стратегії технічного обслуговування і ремонту; розробка заходів щодо підвищення надійності; уточнення параметрів ... -
Дослідження зміни техніко-економічних показників дизеля ЯМЗ-265.10 шляхом зміни параметрів розпилювача та камери згорання
(ВНТУ, 2016-04)Проведено аналіз конструкцій нероздільних камер згоряння дизеля та параметрів розпилювача, здійснено дослідження їх впливу на зміну техніко-економічних показників дизеля ЯМЗ-265.10 -
Застосування тренажерних комплексів при проектувані та розробці бойових машин
(ВНТУ, 2016-04)Розглянуто можливості застосування тренажерних комплексів під час проектування, розробки та модернізації бойових машин. Це рішення дозволить значно знизити витрати на розробку нових або модернізацію вже існуючих зразків ... -
Запровадження нових та реорганізації діючих маршрутів руху приміських автобусів
(ВНТУ, 2016-04)Була досліджена діяльність підприємства по організації приміських маршрутних автобусних перевезень; питання, пов'язані з організацією праці водіїв, диспетчерського керівництва, з безпекою дорожнього руху. Крім того, було ... -
Сучасні підходи до визначення енергії пластичного деформування конструкцій транспортних засобів при дтп
(ВНТУ, 2016-04)Робота присвячена методиці визначення енергії пластичної деформації елементів конструкції транспортних засобів і параметрів спрацювання подушок безпеки цих транспортних засобів при дорожньо-транспортних пригодах -
Програмна реалізація методики визначення дальності видимості дорожніх об’єктів в темну пору доби
(ВНТУ, 2016-04)Запропоновано програмну реалізацію методики визначення дальності видимості дорожніх об’єктів в темну пору доби в умовах неточності та невизначеності вихідних даних -
Перспективи рішення проблеми безпеки дорожнього руху в різних країнах
(ВНТУ, 2016)В статі описується проблема дорожньо-транспортного травматизму, тенденції проблеми на майбутнє, засоби безпеки транспортних засобів, основні фактори ризику, збір та аналіз даних по аваріям, фінансування безпеки дорожнього ... -
Невизначеність значень усталеного сповільнення та гальмівного шляху в розслідуванні дорожньо- транспортних пригод
(ВНТУ, 2016-04)Розглянуті питання невизначеності значень усталеного сповільнення та гальмівного шляху при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків.