Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДмитрієв, В. Г.uk
dc.contributor.authorБабюк, Н. П.uk
dc.date.accessioned2024-11-25T13:39:58Z
dc.date.available2024-11-25T13:39:58Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationДмитрієв В. Г., Бабюк Н. П. Залучення штучного інтелекту в сфері VR GameDev. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. Одеса, 2024. С. 251-252.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43657
dc.description.abstractУ даній науковій роботі розглядається роль штучного інтелекту (ШІ) у сфері розробки відеоігор, зокрема в контексті віртуальної реальності (VR GameDev). Основна увага приділяється створенню неігрових персонажів (NPC), оптимізації ігрового процесу та процедурній генерації контенту. Дослідження демонструє, як інтеграція ШІ може значно підвищити якість ігрового досвіду, зменшити витрати часу на розробку та забезпечити більш глибоке занурення гравців у віртуальні світи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. : 251-252.uk
dc.titleЗалучення штучного інтелекту в сфері VR GameDevuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.04uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0607-6340uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію