dc.contributor.author | Дмитрієв, В. Г. | uk |
dc.contributor.author | Бабюк, Н. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-11-25T13:39:58Z | |
dc.date.available | 2024-11-25T13:39:58Z | |
dc.date.issued | 2024 | uk |
dc.identifier.citation | Дмитрієв В. Г., Бабюк Н. П. Залучення штучного інтелекту в сфері VR GameDev. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. Одеса, 2024. С. 251-252. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43657 | |
dc.description.abstract | У даній науковій роботі розглядається роль штучного інтелекту (ШІ) у сфері розробки
відеоігор, зокрема в контексті віртуальної реальності (VR GameDev). Основна увага
приділяється створенню неігрових персонажів (NPC), оптимізації ігрового процесу та
процедурній генерації контенту. Дослідження демонструє, як інтеграція ШІ може значно
підвищити якість ігрового досвіду, зменшити витрати часу на розробку та забезпечити
більш глибоке занурення гравців у віртуальні світи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. : 251-252. | uk |
dc.title | Залучення штучного інтелекту в сфері VR GameDev | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.04 | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-0607-6340 | uk |