Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorОленич, П. В.uk
dc.date.accessioned2024-11-29T07:11:08Z
dc.date.available2024-11-29T07:11:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРатушняк О. Г., Оленич П. В. Управління ефективністю маркетингової діяльності на підприємстві. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. С. 1923-1925. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19519.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43670
dc.description.abstractA structural-logical model for managing the effectiveness of marketing activities at the enterprise has been developed, the basis of which is the formation of a marketing strategy. The main ways of improving the effectiveness of marketing activities are presented, namely: expanding the range of products, increasing market share, increasing brand recognition, optimizing pricing, developing an online presence, improving the quality of customer service, ecological sustainability, studying new markets, increasing consumer awareness, improving production management.en
dc.description.abstractРозроблено структурно-логічну модель управління ефективністю маркетинговою діяльністю на підприємстві в основі якої є формування маркетингової стратегії. Наведено основні шляхи покращення ефективності маркетингової діяльності, а саме: розширення асортименту продукції, збільшення ринкової частки, підвищення визнання бренду, оптимізація ціноутворення, розвиток онлайн-присутності, підвищення якості обслуговування клієнтів, екологічна стійкість, вивчення нових ринків, підвищення усвідомлення споживачів, вдосконалення управління виробництвом.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19519
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing activityen
dc.subjectmanagementen
dc.titleУправління ефективністю маркетингової діяльності на підприємствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138:658.8
dc.relation.referencesІваненко Л. М., Боєнко О. Ю. Б Маркетинг: навчальний посібник. Вид. 3-є, доп. і перероб. Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2022. 362 сuk
dc.relation.referencesПавлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М. Маркетинг: теорія і практика: підручник. Луцьк : СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф» 2022. 408 сuk
dc.relation.referencesМаркетинг: підручник / за ред. А.О. Старостіної. Київ: Знання, 2009. 1070 с.uk
dc.relation.referencesПетруня Ю. Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навчальний посібник. Дніпропетровськ : Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 сuk
dc.relation.referencesМельничук О. І. Економічна сутність системи маркетингу аграрних підприємств, її складові та функції. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. № 3. С. 259-267. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_3_3uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію