Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБондар, А. А.uk
dc.contributor.authorГоловкіна, В. В.uk
dc.contributor.authorКолос, О. А.uk
dc.contributor.authorДусь, С. В.uk
dc.contributor.authorBondar, Annaen
dc.contributor.authorDus, Sergeyen
dc.contributor.authorKolos, Olenaen
dc.contributor.authorHolovkina, Viktoriiaen
dc.date.accessioned2025-01-10T08:51:10Z
dc.date.available2025-01-10T08:51:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБондар А. А., Дусь С. В., Колос О. А., Головкіна В. В. Вплив фізичних навантажень на психоемоційний стан студентів у ЗВО // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)». 2024. Вип. 12. С. 64-67. DOI: https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.12(185).11.uk
dc.identifier.issn2311-2220
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43896
dc.description.abstractThe article analyzes modern approaches to determining the impact of physical activity on the psycho-emotional state of student youth in wartime. Thanks to the research methods we used, such as: the meta-analysis method, methods for determining the psycho-emotional state, questionnaires, methods of mathematical statistics. We obtained and analyzed data on various psychological states of students. 60 male students aged 17-18 years of the first year, who study full-time, participated in the research. They were divided into control and experimental groups of 30 people each. We conducted a comparative analysis of the psycho-emotional state of the subjects, which allowed us to determine that students who belonged to the control group have better indicators: stress resistance differs at a low (CG-18%, EG-7%) and high (CG-6%, EG-13%) level, anxiety has a difference at a low level in the control group, the indicators are 7% higher than in the experimental one, the obtained data on the level of general psychological well-being differ at a high level in the control group, this indicator is 11% higher than in the experimental one. Judging by the data obtained, it can be concluded that students in the control group who are more often involved in physical activity have a more stable psycho-emotional stateen
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні підходи до визначення впливу фізичних навантажень на психоемоційний стан студентської молоді у воєнний час у ЗВО. Завдяки використаних нами методів дослідження, таких як: метод метааналізу, методики для визначення психоемоційного стану, анкетування, методи математичної статистики. У дослідженнях взяли участь 60 студентів чоловічої статті віком 17-18 років І курсу, які навчаються на денній формі навчання. Нами були отримані данні та проведений порівняльний аналіз психоемоційного стану досліджуваних який дозволив визначити, що студенти які відносились до контрольної групи мають кращі показники: стресостійкості різняться на низькому (КГ-18%, ЕГ-7%) та високому (КГ-6%, ЕГ-13%) рівні, тривожністі мають відмінність у низькому рівні у контрольній групі показники на 7 % більші ніж у експериментальній, отриманні данні рівня загального психологічного благополуччя різняться на високому рівні у контрольні групі цей показник на 11% вищий ніж у експериментальній. Судячи з отриманих даних можна зробити висновки, що студенти контрольної групи які частіше займаються фізичними навантаженнями мають більш стійкий психоемоційного стан.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет імені Михайла Драгомановаuk
dc.relation.ispartofНауковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Вип. 12 : 64-67.uk
dc.relation.ispartofseriesНауково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)uk
dc.subjectфізичне навантаженняuk
dc.subjectпсихоемоційний станuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectphysical activityuk
dc.subjectpsycho-emotional stateuk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleВплив фізичних навантажень на психоемоційний стан студентів у ЗВОuk
dc.title.alternativeInfluence of physical students on the psychoеmotional state of students in higher education institutionsen
dc.typeArticle, professional native edition
dc.typeArticle
dc.identifier.udc796.322.088
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.12(185).11
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6051-1898
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9912-7754
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2128-6514
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9805-8301


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію