Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки: Недавні надходження
Відображеня елементи 121-140 із 402
-
Фінансово-економічна роль співробітництва агентів сучасного ринку
(Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету, 2018) -
Фінансові аспекти формування моделей економічної поведінки підприємств
(Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету, 2018) -
Дисемінація інституційних змін: внутрішнє планування, імпорт та спонтанне становлення
(Товариство з додатковою відповідальністю "Інститут обліку і фінансів", 2018)Під час виконання своїх завдань та функцій влада систематично зіштовхується із проблемами, вирішити які неможливо, уникаючи врахування категорії «інститути». Очевидно, що саме ідентифікація «потрібних» інститутів і є тим ... -
Розвиток функціональних компетенцій майбутніх фахівців інженерних спеціальностей як одна з передумов успішної професійної підготовки
(МЦНД, 2018-01)У статті розглянуто один з напрямів підготовки висококваліфікованого спеціаліста відповідного рівня і профілю, конкурентоспроможного на ринку праці, компетентного, відповідального, здатного ефективно працювати за спеціальністю ... -
Інтеграція навчання з виробництвом як одна із базових концепцій професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за дуальною системою
(Науковий журнал "Альманах науки", 2018)У статті розглянуто доцільність поєднання теоретичної та практичної складової навчання при підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей шляхом паралельного освоєння студентами робітничих професій, корельованих ... -
Моделювання процесу підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності
(ВНТУ, 2018)Розглянуто поняття моделювання процесу підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності. Теоретично обґрунтовано структурну модель процесу професійної підготовки майбутніх інженерів у ... -
Крос-культурний менеджмент в міжнародному бізнесі
(ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2017)У статті розглянуто поняття крос-культурного менеджменту, що передбачає подолання міжкуль- турних бар’єрів під час побудови ділових відносин. Розуміння зарубіжних партнерів, представників різних культур, співпраця та ... -
Теорія циклічності
(Чорноморський державний університет імені Петра Могили, 2016)У статті узагальнено погляди науковців на сутність циклічності як процесу та його причини. Висвітлено класичну структуру економічного циклу, а також систематизовано класифікацію циклів. З'ясовано основні напрями регулювання ... -
До питання визначення межі державного регулювання економіки
(ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2016)В статті розглянуто наукові підходи до регулювання економіки. Було визначено необхідність державного втручання в економіку країни. Акцентовано на перевагах та недоліках державного регулювання та особливостях ринкового ... -
Оцінка конкурентоспроможності підприємства на основі методів стратегічного маркетингу
(Херсонський державний університет, 2016)У статті розглянуто процес оцінювання конкурентоспроможності за допомогою стратегічного маркетингу. Визначено методи дослідження конкурентоспроможності. Розглянуто стратегії, які можуть забезпечити організації конкурентний ... -
До питання використання терміну «пролетаріат» при дослідженні сучасного українського соціуму
(Подільський державний аграрно-технічний університет, 2017-06)Термін «пролетаріат» сьогодні сприймається перш за все через ретроспективний зміст. Натомість, його переосмислення, на нашу думку, може надати нового тлумачення ролі фактору соціальної структури (на прикладі українського ... -
Брендинг сільських територій: потенціал та проблеми реалізації
(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2017-10-27) -
Територіальний брендинг як ефективна маркетингова технологія розвитку місцевих економік
(Хмельницький університет управління та права, 2017-09) -
Концептуалізація територіального брендингу як універсального управлінського проекту
(Хмельницький університет управління та права, 2017-09) -
Трансформація загальної теорії ринку з врахуванням реалій постіндустріального суспільства
(Національний університет "Львівська політехніка", 2017-09) -
Економічне оцінювання інституційних факторів в системі брендингу
(Ужгородський національний університет, 2017-09)У статті здійснено аналізування інституційних факторів при поясненні відмінностей щодо соціально-економічних показників окремих сільських громад. Отримані дані представляються перспективними при корегуванні подальших ... -
Контрактне регулювання територіального брендингу
(Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2017-10)У статті обґрунтовано визначальну роль контрактів при регулюванні відносин в економічній системі на прикладі територіального брендингу. Здійснено опис реципієнтів та бенефеціаріїв територіального брендингу, а також конфлікту ... -
Визначення регіональної конкурентної ідентичності як основа територіального брендингу
(Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2017-06)У статті обґрунтований методичний підхід до визначення та оцінювання регіональної конкурентної ідентичності. Даний фактор розглянуто як логічний елемент та водночас ідеологічна основа територіального брендингу. Авторська ... -
Територіальний брендинг як інструмент розвитку та забезпечення конкурентоспроможності місцевих економік
(Херсонський державний університет, 2017)У статті запропоновано підхід до формування територіального брендингу на прикладі сільських територій України. Узагальнено основні тенденції сучасного маркетингу і брендингу, що дозволило обґрунтувати потенціал територіального ... -
Сучасність та перспективи дослідження економічної поведінки підприємств
(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2017-04)Проведено ґрунтовне аналізування та сформовано сучасний науковий простір досліджень українських вчених щодо економічної поведінки підприємства в розрізі теоретичного, методичного та прикладного доробку. Відображено та ...