Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКозловський, В. О.uk
dc.contributor.authorЛьоба, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-02-06T19:07:38Z
dc.date.available2025-02-06T19:07:38Z
dc.date.issued2023uk
dc.identifier.citationКозловський В. О. Підвищення ефективності управління діловим іміджем і діловою репутацією підприємства в сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. О. Козловський, В. В. Льоба // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/viewFile/16593.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44069
dc.description.abstractThe theoretical and practical issues of the formation of a positive business image and business reputation at modern enterprises and their management are considered.en
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні питання формування на сучасних підприємствах позитивних ділового іміджу і ділової репутації та управління ними..uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/view/16593
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectділовий іміджuk
dc.subjectділова репутаціяuk
dc.subjectалгоритм та етапи формування позитивних ділового іміджу і ділової репутації підприємстваuk
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectbusiness imageen
dc.subjectbusiness reputationen
dc.subjectalgorithm and stages of formation of positive business image and business reputation of the enterpriseen
dc.titleПідвищення ефективності управління діловим іміджем і діловою репутацією підприємства в сучасних умовахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc334:784
dc.relation.referencesРябова Т.А., Воєдило Н.Ю. Роль іміджу у забезпеченні ринкового успіху підприємства. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2020. № 12.uk
dc.relation.referencesСеменчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства. Вісник Мукачівського державного університету «Економіка і суспільство». Серія: економіка та управління підприємствами. 2016. Випуск 7, С. 473–477.uk
dc.relation.referencesКозловський В.О., Ясько Я.А. Деякі аспекти формування позитивного ділового іміджу сучасного підприємства. В зб. матеріалів V Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тенденції розвитку фінансових і інноваційноінвестиційних процесів в Україні. м. Вінниця, 25 лютого 2022 р. Режим доступу [https://conferences.vntu.edu.ua/index. php/fiip/fiip2022/paper/viewFile/14691/12389].uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію