Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКозловський, В. О.uk
dc.contributor.authorПаночишин, Ю. М.uk
dc.date.accessioned2025-02-08T17:42:20Z
dc.date.available2025-02-08T17:42:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКозловський В. О., Паночишин Ю. М. Управління підвищенням рентабельності продукції на підприємстві // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19032.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44081
dc.description.abstractThe theoretical and practical issues of managing product profitability at modern enterprises are considered. The value of product quality, saving of all types of resources and ed pricing strategies for increasing the profitability of the company`s products are analyzed. The choice of indicators for evaluating the level of profitability of the company`s products is substantiated.en
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні питання управління на сучасних підприємствах рентабельністю продукції. Проаналізовано значення якості продукції, економії всіх видів ресурсів та обраних стратегій ціноу-творення на підвищення рівня рентабельності продукції підприємства. Обгрунтовано вибір показників оціню-вання рівня рентабельності продукції підприємства.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19032
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectproductsen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectproduct qualityen
dc.subjectcostsen
dc.subjectpricingen
dc.subjectprofitabilityen
dc.subjectindicatorsen
dc.subjectefficiencyen
dc.titleУправління підвищенням рентабельності продукції на підприємствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc[658.155:005.936.43](043.2)
dc.relation.referencesКозловський В.О., Козловський С.В. Виробничий менеджмент. Практикум: Навчальний посібник. Вінниця: «ГлобусПрес», 2006. 344 с.uk
dc.relation.referencesСлавута О.І. Управління витратами. Харків. ХНУМГ ім. О.М. Бекетова. 2015. 38 с.uk
dc.relation.referencesСак Т., Лавринчук Б. Стратегії ціноутворення в системі маркетингу підприємств. Електронне видання ВНУ. Секція V «Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства. 2020. С. 707-709.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію