Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГедз, Д. О.uk
dc.contributor.authorКолесник, І. С.uk
dc.date.accessioned2025-02-10T12:50:30Z
dc.date.available2025-02-10T12:50:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationГедз Д. О. Переваги використання процедурного методу створення текстур [Електронний ресурс] / Д. О. Гедз, І. С. Колесник // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6262.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44116
dc.description.abstractПроаналізовано систем візуалізації текстурних карт різного типу. Запропоновано метод процедурного створення текстур та фізично-коректних матеріалів який забезпечує кінцевому користувачеві можливість в реальному часі змінювати виглядь кінцевої текстури в середині робочого проекту.uk
dc.description.abstractAnalyzed methods of visualization of texture maps of various types. A method of procedural creation of textures and physically correct materials is proposed that provides the end user with the ability to change the appearance of the final texture in the middle of a working draft in real time.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6262
dc.subjectпроцедурні текстуриuk
dc.subjectвізуалізація в реальному часіuk
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk
dc.subjectprocedural texturesen
dc.subjectreal-time renderingen
dc.subjectcomputer graphicsen
dc.titleПереваги використання процедурного методу створення текстурuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.92
dc.relation.referencesDavid F. R. Procedural Elements for Computer Graphics, International Ed edition, 1985en
dc.relation.referencesПроцедурна генерація [Електронний ресурс]. Режим доступу https://cglearn.eu/pub/computergraphics/procedural-generation.uk
dc.relation.referencesTanya X. S., Procedural Generation in Game Design, 2017en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію