Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБурєннікова Н. В.uk
dc.contributor.authorЛипецька, О. Р.uk
dc.date.accessioned2025-02-12T23:36:53Z
dc.date.available2025-02-12T23:36:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛипецька О. Р. Розробка ефективної маркетингової стратегії на підприємстві [Електронний ресурс] / О. Р. Липецька; наук. кер. Н. В. Бурєннікова // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/view/18167.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44354
dc.description.abstractУ роботі досліджено науково-теоретичне підґрунтя розробки маркетингової стратегії на підприємстві.uk
dc.description.abstractThe paper examines the scientific and theoretical basis of the development of the marketing strategy at the enterprise.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/view/18167
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectрозробкаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectefficiencyen
dc.titleРозробка ефективної маркетингової стратегії на підприємствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.13
dc.relation.referencesЗайчук Т. О. Стратегічний маркетинг органічних продуктів харчування: монографія. Київ : КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2012. 265 с.uk
dc.relation.referencesКривошеєва Н.М., Коваленко Я.В. Особливості інноваційного маркетингу в діяльності сучасних підприємств / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. 2017. С. 51-53.uk
dc.relation.referencesБурєннікова Н. В., Люлька Д. С. Деякі особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в сучасних умовах. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 12-13 травня 2023 р. Електрон. текст. дані. 2023. Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/viewFile/16592uk
dc.relation.referencesБурєннікова Н. В. Теорія та філософія результативності функціонування підприємств як систем: оновлений погляд на шляхи реалізації функцій та управління. Бізнес Інформ. № 6. 2021. С. 190-196. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-7-162-170.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію