Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorШтовба О. В.uk
dc.contributor.authorЯрмола, О. С.uk
dc.date.accessioned2025-02-12T23:39:21Z
dc.date.available2025-02-12T23:39:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЯрмола О. С. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / О. С. Ярмола, наук. кер. О. В. Штовба // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/view/17845.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44372
dc.description.abstractПроаналізовано етапи формування та розробки маркетингової стратегії підприємства з урахуванням галузевих особливостей. Виявлено, перспективні маркетингові інструменти для підвищення ефективності стратегії в цілому. Досліджено основні елементи системи маркетингового менеджменту підприємства.uk
dc.description.abstractIndustrial branch features-based formation and development of the company's marketing strategy are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/view/17845
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectпродажіuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategiesen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectsalesen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.referencesОбремчук В. Ф. Стратегія підприємства. Київ : МАУП, 2000. 128 сuk
dc.relation.referencesПортер М. Стратегія конкуренції і методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. Київ : Основи, 2007. 451 с.uk
dc.relation.referencesТурченюк М. О. Маркетинг. Київ: Знання, 2011. 320 сuk
dc.relation.referencesМіщенко А. П. Стратегічне управління. Київ : «Центр навчальної літератури», 2004. 336 сuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію