dc.contributor.author | Войтко, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Денисюк, А. В. | uk |
dc.contributor.author | Луцишин, Г. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T14:46:57Z | |
dc.date.available | 2016-01-19T14:46:57Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Войтко В. В. Універсальний графічний компонентний редактор ігрових карт [Електронний ресурс] / В. В. Войтко, А. В. Денисюк, Г. Л. Луцишин // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2009. - № 3. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/151. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-5376 | |
dc.identifier.uri | http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/151 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4444 | |
dc.description.abstract | У статті запропоновано розробку графічного редактора ігрових карт, реалізованого за архітектурними принципами керування об’єктами з використанням компонентної технології для розширення своїх функціональних можливостей в системах відкритого типу. Редактор характеризується незалежністю від сюжетів і жанрів ігор та від конкретних ігрових каркасів, що забезпечує можливість його універсального використання не лише в галузі створення ігрових технологій, а і як засобу моделювання систем об’єктів у дизайнерських та інженерних розробках. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | ігрові каркаси | uk |
dc.subject | автоматизація розробки ігор | uk |
dc.subject | ігрові сутності | uk |
dc.subject | компонентна архітектура | uk |
dc.subject | універсальні характеристики | uk |
dc.subject | структура графічних ігор | uk |
dc.title | Універсальний графічний компонентний редактор ігрових карт | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 004.453.2 | |