Кафедра мовознавства: Недавні надходження
Відображеня елементи 401-420 із 663
-
Формування міжнаціональної поваги у навчально-виховному процесі
(Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016)Означений у тезах зміст морального виховання майбутніх інженерів реалізується у навчально-пізнавальному процесі на заняттях з української мови, лекціях і семінарських заняттях соціально-гуманітарних курсів, у позааудиторних ... -
Патріотичне виховання студентів ВНТЗ на заняттях з соціально-гуманітарних дисциплін
(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2016)У статті йдеться про патріотичне виховання майбутніх інженерів засобами. соціально-гуманітарних дисциплін. Дається коротка характеристика змісту навчальних дисциплін: української мови, історії України, історії культури ... -
Українська мова для слухачів-іноземців підготовчого відділення
(ВНТУ, 2010)В посібнику подано граматичний та лексичний матеріал, різні види завдань, вправи, таблиці, мікротексти для читання, діалоги, наочність, необхідні для вивчення української мови іноземними студентами підготовчого відділення ... -
Українська мова для слухачів ІнДП. Орфографія
(ВНТУ, 2005)Навчальний посібник поєднує торетичні і практичні завдання, що сприяє вдосконаленню правописних навичок. Ілюстративно-текстовий матеріал містить вправи та творчі завдання, граматичні завдання та тести, тексти диктантів та ... -
Практичний курс з української мови для слухачів ІнДП. Орфографія. Синтаксис
(ВНТУ, 2006)У навчальному посібнику викладено основні теоретичні питання орфографії та синтаксису сучасної української мови, надано практичні завдання, спрямовані на формування практичних навичок володіння сучасною українською мовою. ... -
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Українська мова" "Морфологія" для слухачів заочної фізико-математичної школи
(ВНТУ, 2012)Матеріал методичних вказівок сформовано відповідно до програми з української мови. Вони охоплюють теоретичний і і практичний матеріал розділу курсу сучасної української мови "Морфологія" і передбачають різні за функціональним ... -
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)" для студентів заочної форми навчання
(ВНТУ, 2011)Методичні вказівки розраховані на тих, хто поглиблює знання з діловодства, прагне навчитися правильно укладати документи, опановувати ключові моменти ділового усного і писемного спілкування. -
Практична граматика української мови для студентів-іноземців підготовчого відділення
(ВНТУ, 2004)Навчальний посібник орієнтовано на студентів-іноземців, які мають намір навчатися в технічних вузах. У посібнику подаються основи граматики української мови у доступній формі, які сприятимуть швиткому і повному засвоєнню ... -
Спецкурс з технічної, фізичної та математичної термінології
(Вінницький державний технічний університет, 1998)У посібнику розглядаються шляхи і способи технічної термінології, лексико-семнтичні та структурно-словотворчі особливості термінологічних найменувань з фізики і математики -
Українська мова для студентів негуманітарних спеціальностей та слухачів підготовчого відділення. Частина 1
(Вінницький державний технічний університет, 1999)У навчальному посібнику висвітлено основні теми для засвоєння студентами-іноземцями української мови на початковому етапі навчання. -
Основи економічної теорії на заняттях української мови
(ВНТУ, 2010)Навчальний посібник розрахований на студентів-іноземців, які вивчають основи економічної теорії. Матеріали посібника орієнтовані на активізацію мовленнєвої діяльності студентів-іноземців 1 курсу у навчально-професійній сфері. -
Вивчення віддієслівних абстрактних іменників української мови в порівнянні з російською
(Вінницький державний технічний університет, 1997)У методичних вказівках подається специфіка вивчення абстрактних віддієслівних іменників української мови, алгоритм їх словотвірного розбору, порівняння їх з віддієслівними абстрактними іменниками російської мови. -
Нові конотативні значення дієслів у сучасній українській літературній мові (на матеріалі засобів масової інформації)
(ВНТУ, 2014)У монографії вперше в українському мовознавстві здійснено комплексний аналіз нових оцінно-конотативних значень дієслів. Установлено оцінний потенціал конотативно маркованих дієслів; визначено структуру конотативно забарвленого ... -
Дієслівна конотація як наслідок емотивного сприйняття
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2013)Установлено, что в современном украинском литературном языке активно используют глаголы с новыми коннотативными значениями, поскольку люди стремятся одним словом передать и рациональное действие, то есть объективное отражение ... -
Основи ІТ-технологій на уроках української мови : навчальний посібник для студентів-іноземців
(ВНТУ, 2016)Матеріали посібника мають практичне спрямування, сприяють виробленню стійких мовленнєвих умінь, навичок у побудові висловлювань наукового стилю, удосконаленню комунікативних якостей мовлення студентів-іноземців, інтонаційної ... -
Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни „Українська мова (за професійним спрямуванням)”
(ВНТУ, 2014)Матеріали призначені для самостійної роботи студентів з дисципліни „Українська мова (за професійним спрямуванням)”, мають практичне спрямування, сприяють виробленню стійких мовленнєвих умінь, удосконаленню орфографічних ... -
Історико-педагогічні передумови реформування початкової освіти в Україні на початку ХХ ст.
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2010)У статті досліджені основні історико-педагогічні передумови реформування початкової освіти в Україні на початку ХХ ст., які відіграли важливу роль для подальшого становлення національної початкової освіти, окреслили ... -
Готовність дитини до шкільного навчання: компоненти та критерії
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009)В статье автор анализирует основные направления готовности ребёнка к школе, характеризует (структурирует) компоненты и критерии готовности. -
Організація початкової освіти дітей в зарубіжному досвіді
(2008)У статті аналізується проблема визначення оптимального віку вступу дитини до школи, враховуючи досвід організації навчання в початкових класах деяких країн зарубіжжя -
Порівняльна характеристика готовності до школи шестирічних та семирічних першокласників
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2008)Автор характеризует компоненты готовности ребенка к школе, предлагает сравнительную типологию шести- и семилетнего первоклассника.