Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом
Автор
Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокіна, Ю. В.
Дата
2011Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено дослідження
процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом.
Побудовано фазові траєкторії процесу засвоєння здібним студентом програми навчальної
дисципліни за допомогою викладача та самостійно.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/243
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4634