• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Науково-технічна бібліотека
  • Публікації співробітників бібліотеки
  • JetIQ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Науково-технічна бібліотека
  • Публікації співробітників бібліотеки
  • JetIQ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Digital-маркетинг як стратегія просування товарів та послуг

Автор
Кукель, Г. С.
Вітвіцька, Д. В.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • JetIQ [226]
Анотації
It is considered in the work digital marketing as a modern strategy for promoting goods and services in the digital environment. The key tools of digital marketing are identified, such as SEO, content marketing, social media, email marketing, contextual advertising and data analytics. The benefits of using digital channels to attract and retain customers, as well as increase brand awareness, are outlined. Particular attention is paid to personalization of the role, automation of marketing processes and the use of artificial intelligence to increase the effectiveness of advertising tasks. The conclusions emphasize the importance of a comprehensive approach to digital marketing to achieve business goals.
 
У роботі розглядається digital-маркетинг як сучасна стратегія просування товарів і послуг у цифровому середовищі. Визначено ключові інструменти digital-маркетингу, такі як SEO, контент-маркетинг, соціальні медіа, email-маркетинг, контекстна реклама та аналітика даних. Окреслено переваги використання цифрових каналів для залучення та утримання клієнтів, а також підвищення впізнаваності бренду. Особливо увага приділяється персоналізації ролі, автоматизації маркетингових процесів та використанню штучного інтелекту для підвищення ефективності рекламних завдань. У висновках наголошено на важливості комплексного підходу до digital-маркетингу для досягнення бізнес-цілей.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46392
Відкрити
176257.pdf (3.175Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ