Особливості розробки crm-систем для фармацевтичної галузі на прикладі cdm optimize pharma
Автор
Месюра, В. І.
Козачук, А. В.
Шаригін, О. А.
Бомберг, Т.
Росенкранц, Е.
Дата
2011Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У цій статті висвітлено особливості, властиві фармацевтичній галузі. Основною особливістю є те, що в зазначеній галузі неможливо прямо впливати на покупця. Проаналізувавши такі особливості, нами зроблено висновок, що для предметної галузі, яка розглядається, неможливо використовувати класичні CRM-системи, що базуються на принципах, покладених в основу класичного циклу продажів.
У статті описано основні можливості CRM-системи CDM Optimize Pharma, а також особливості, що відрізняють її від класичних CRM-систем і роблять придатною для використання у фармацевтичній галузі. Такими розширеними можливостями є Advanced Segmentation, Pre-Call Activities тощо.
URI:
http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/269
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4647