Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМесюра, В. І.uk
dc.contributor.authorКозачук, А. В.uk
dc.contributor.authorШаригін, О. А.uk
dc.contributor.authorБомберг, Т.uk
dc.contributor.authorРосенкранц, Е.uk
dc.date.accessioned2016-01-21T11:31:42Z
dc.date.available2016-01-21T11:31:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationОсобливості розробки crm-систем для фармацевтичної галузі на прикладі cdm optimize pharma [Електронний ресурс] / В. І. Месюра, А. В. Козачук, О. А. Шаригін [та ін.] // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2011. - № 2. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/269.uk
dc.identifier.issn2307-5376
dc.identifier.urihttp://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/269
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4647
dc.description.abstractУ цій статті висвітлено особливості, властиві фармацевтичній галузі. Основною особливістю є те, що в зазначеній галузі неможливо прямо впливати на покупця. Проаналізувавши такі особливості, нами зроблено висновок, що для предметної галузі, яка розглядається, неможливо використовувати класичні CRM-системи, що базуються на принципах, покладених в основу класичного циклу продажів. У статті описано основні можливості CRM-системи CDM Optimize Pharma, а також особливості, що відрізняють її від класичних CRM-систем і роблять придатною для використання у фармацевтичній галузі. Такими розширеними можливостями є Advanced Segmentation, Pre-Call Activities тощо.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectCRM-системи
dc.titleОсобливості розробки crm-систем для фармацевтичної галузі на прикладі cdm optimize pharmauk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію