Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОвчарук, В. В.uk
dc.contributor.authorМаксимчук, Б. А.uk
dc.contributor.authorСтанєва, С. В.uk
dc.contributor.authorШемчак, І. А.uk
dc.contributor.authorОвчар, І. М.uk
dc.date.accessioned2025-06-23T09:16:29Z
dc.date.available2025-06-23T09:16:29Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationОвчарук В. В., Максимчук Б. А., Станєва С. В., Шемчак І. А., Овчар І. М. Особливості створення освітньо-виховного середовища університетів засобами активізації спортивно-масової роботи // Вісник науки та освіти. Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія». 2025. № 1(31). С. 1544-1556.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46669
dc.description.abstractУ статті автори дослідили роль спортивно-масової роботи (СМР) як ключового засобу створення освітньо-виховного середовища в університетах. У ній представлено аналіз сучасних тенденцій і підходів до організації СМР, зокрема організації спортивних заходів, створення студентських клубів та популяризації фізичної активності серед молоді. Особливу увагу дослідники приділили зарубіжному досвіду, включаючи використання інноваційних технологій, інклюзивність, соціальну інтеграцію та інші аспекти через масовий спорт. Актуальність статті – в окресленні викликів, що стоять перед українськими закладами освіти, серед яких недостатнє фінансування, обмежена спортивна інфраструктура та наслідки війни. Результатом стали визначені ключові аспекти інтеграції спортивномасової роботи в освітнє середовище, включаючи розвиток лідерських якостей, формування здорового способу життя та підвищення соціальної згуртованості. У статті запропоновано рекомендації для адаптації зарубіжних практик у контексті українських університетів. Створення освітньо-виховного середовища університетів засобами СМР є важливим напрямом сучасної освіти і має давні традиції в Україні. Основними шляхами досягнення цієї мети були організація студентських спортивних секцій, проведення змагань різного рівня (від внутрішньовузівських до всеукраїнських), а також популяризація масових фізкультурних заходів, таких як «День здоров’я», кроси чи спортивні свята. Стаття висвітлює перспективи використання СМР як ефективного інструменту формування гармонійного розвитку особистості студентів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk
dc.relation.ispartofВісник науки та освіти. № 1(31) : 1544-1556.uk
dc.relation.ispartofseries«Філологія», «Педагогіка», «Соціологія», «Культура і мистецтво», «Історія та археологія»uk
dc.subjectлідерствоuk
dc.subjectсамоуправлінняuk
dc.subjectресурсиuk
dc.subjectосвітньо-виховний потенціалuk
dc.subjectзамученістьuk
dc.subjectмасовий спортuk
dc.subjectінноваційністьuk
dc.subjectсоціальністьuk
dc.subjectтехнологічністьuk
dc.subjectрекомендації та стратегіїuk
dc.titleОсобливості створення освітньо-виховного середовища університетів засобами активізації спортивно-масової роботиuk
dc.typeArticle, professional native edition
dc.identifier.udc[378.015.31:796](045)uk
dc.relation.referenceshttp://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/19642/19638uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-1(31)-1544-1555uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8443-5460uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000- 0002-4168-1223uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7621-4131uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0009-0757-9768uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію