Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГригорук, Н. Р.uk
dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.date.accessioned2025-06-24T07:58:03Z
dc.date.available2025-06-24T07:58:03Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationРатушняк О. Г., Григорук Н. Р. Розробка та оптимізація збутової стратегії підприємства в умовах сучасного ринку // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/23821.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46703
dc.description.abstractThe paper examines the main approaches to developing and optimizing a sales strategy in the modern market. The concept of an enterprise's sales strategy is interpreted, mainly classifying sales strategy by approach to the market, by sales organization, by level of integration, by competitive position. The main aspects that need to be obtained when developing a sales strategy are highlighted. Modern aspects of optimizing an enterprise's sales strategy are considered.en_US
dc.description.abstractУ роботі було досліджено основні підходи до розробки та оптимізації збутової стратегії в умовах сучасного ринку. Наведено трактування поняття збутова стратегія підприємства, розглянуто класифікацію збутової стратегії за підходом до ринку, за організацією збуту, за рівнем інтеграції, за конкурентною позицією. Висвітлено основні фактори, які необхідно враховувати при розробці збутової стратегії. Розглянуто сучасні аспекти оптимізації збутової стратегії підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.subjectзбутова стратегіяuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectканал розподілуuk
dc.subjectоптимізація збутової стратегіїuk
dc.subjectsales strategyuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectdistribution channeluk
dc.subjectoptimization of sales strategyuk
dc.titleРозробка та оптимізація збутової стратегії підприємства в умовах сучасного ринкуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію