dc.contributor.author | Крилик, Л. В. | uk |
dc.contributor.author | Єрмолаєва, М. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-07-01T13:01:22Z | |
dc.date.available | 2025-07-01T13:01:22Z | |
dc.date.issued | 2025 | uk |
dc.identifier.citation | Крилик Л. В., Єрмолаєва М. А. Особливості розробки авторської 2D гри з використанням ігрового рушія UNREAL ENGINE 5 // Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Технічні науки». 2025. № 3(351). С. 230–236. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-5732 | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46763 | |
dc.description.abstract | The work presents the features of developing an author's 2D game using Unreal Engine 5. The method of work is to improve
the gameplay of a 2D game by expanding the functionality of the Unreal Engine 5 game engine. Unreal Engine 5 is a modern game engine
for game development, which has tools for creating exciting spatial worlds, animations and game mechanisms. This engine is limited in
the development of 2D games, but other additional tools to facilitate and improve the development work. The built-in Paper2D plugin and
the free PaperZD plugin have greatly facilitated and accelerated the development of a 2D game, as well as setting up multi-directional
animations, creating a state machine, creating AnimationInstance, AnimationSource Blueprints. In addition, Unreal Engine required
certain settings that are needed not only to improve the quality of graphics, but also to avoid graphic artifacts and improve the game.
During development, a problem was discovered with the settings of collisions for interaction and the character anchor. The research found
a solution to this problem and implemented it in a 2D game. Taking into account all the features of working with 2D games, in the Unreal
Engine 5 game engine, it is possible to develop a game with improved gameplay, high-quality graphics in a shorter period of time.
Comparing the development of the author's 2D game with another 2D project developed in Unreal Engine 5 without using the described
technique and the PaperZD plugin, it was found that using the PaperZD plugin and using files with the json extension significantly
accelerated and improved the development of the 2D game. Changing the project settings and using a modified PostProcessing Volume
significantly improved the graphics and performance of the game. The developed author's 2D game successfully passed testing and has
improved gameplay, high-quality graphics and proper performance | en_US |
dc.description.abstract | У роботі подано особливості розробки авторської 2D гри з використанням Unreal Engine 5. Метою роботи є покращення ігрового процесу 2D гри за допомогою розширення функціональних можливостей ігрового рушія Unreal Engine 5. Unreal Engine 5 це сучасний ігровий рушій для розробки ігор, який має інструменти для створення захоплюючих просторових світів, анімацій та ігрових механік. Цей рушій обмежений у розробці 2D ігор, але існують додаткові інструменти для полегшення та покращення роботи з розробкою. Вбудований плагін Paper2D та безкоштовний плагін PaperZD значно полегшили та прискорили розробку 2D гри, а саме, налаштування різнонаправлених анімацій, створення state machine, створення AnimationInstance, AnimationSource Blueprints. Крім того, Unreal Engine потребував певних налаштувань, які потрібні були не тільки для покращення якості графіки, а також для уникнення графічних артифактів та покращення роботи гри. Під час розробки було виявлено проблему з налаштуванням колізій для взаємодії та якорем персонажа. Як результат дослідження було знайдено рішення цієї проблеми та впроваджено у 2D гру. Враховуючи всі особливості роботи з 2D іграми, у ігровому рушії Unreal Engine 5 можна розробити гру з покращеним ігровим процесом, якісною графікою за менший період часу. Порівнюючи розроблену авторську 2D гру з іншим 2D проєктом, розробленим у Unreal Engine 5 без використання описаних технік та плагіну PaperZD, встановлено, що використання плагіну PaperZD та використання файлів з розширенням json значно прискорили та покращили розробку 2D гри. Змінення налаштувань проєкту та використання модифікованого PostProcessing Volume значно покращили графіку та продуктивність гри. Розроблена авторська 2D гра успішно пройшла тестування та має покращений ігровий процес, якісну графіку та належну продуктивність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький національний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Хмельницького національного університету. № 3 : 230–236. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки | uk |
dc.subject | 2D ігри | uk |
dc.subject | Unreal Engine 5 | uk |
dc.subject | gamedev | uk |
dc.subject | інді-розробка | uk |
dc.title | Особливості розробки авторської 2D гри з використанням ігрового рушія UNREAL ENGINE 5 | uk |
dc.type | Article, professional native edition | |
dc.identifier.udc | 004.02 | uk |
dc.identifier.doi | 10.31891/2307-5732-2025-351- 29 | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-6642-754X | uk |