dc.contributor.author | Луценко, Р. С. | uk |
dc.contributor.author | Озерова, К. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T12:07:47Z | |
dc.date.available | 2025-07-04T12:07:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Луценко Р. С., Озерова К. О. Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19927. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46809 | |
dc.description.abstract | В публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації навчального матеріалу до індивідуальних потреб студентів. Основний акц ент робиться на розвитку критичного мислення та творчості. Публікація описує виклики використання ШІ в освіті, зокрема збереження балансу між технологією та людською взаємодією, конфіденційністю та етикою використання студентів. | uk |
dc.description.abstract | on the role of the teacher. It is noted that a modern teacher uses AI as an auxiliary tool to adapt educational material to the individual needs of students. The main focus is on the development of critical thinking and creativity. The publication describes the challenges of using AI in education, including maintaining a balance between technology and human interaction, privacy and ethics of student use. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19927 | |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | освітні технології | uk |
dc.subject | викладання | uk |
dc.subject | вчителі | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | індивідуалізація | uk |
dc.subject | конфіденційність даних | uk |
dc.subject | етика | uk |
dc.subject | виклики | uk |
dc.subject | сучасна педагогіка | uk |
dc.subject | професійний розвиток | uk |
dc.subject | технологічні тенденції | uk |
dc.subject | artificial intelligence | uk |
dc.subject | educational technologies | uk |
dc.subject | teaching | uk |
dc.subject | teachers | uk |
dc.subject | learning | uk |
dc.subject | critical thinking | uk |
dc.subject | creativity | uk |
dc.subject | individualisation | uk |
dc.subject | data privacy | uk |
dc.subject | ethics | uk |
dc.subject | challenges | uk |
dc.subject | modern pedagogy | uk |
dc.subject | professional development | uk |
dc.subject | technological trends | uk |
dc.title | Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378:004.8 | |
dc.relation.references | // Journal of Educational Technology Studies [ ]. : https://link.springer.com/journal/10956 ( 12.11.2023). | |
dc.relation.references | [ ] / , . : https://educationaltechnologyjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s41239-021-002929 ( 12.11.2023). 3. . [ ] / , : https://www.researchgate.net/publication/When_ machines_think_for_us_the_consequences_for_work_and_place ( 12.11.2023). | |
dc.relation.references | [ ] : https://typeset.io/papers/artificial-general-intelligence-agi-for-education-3ggix6tm ( 12.11.2023). 5. [ ] / Educational Innovation Blog : https://www.brookings.edu/articles/adapting-education-innovations-and-their-knock-on-effects-in-the-time-of-covid/ ( 14.11.2023). | |
dc.relation.references | . [ ] / AI in Education Online Forum : https://www.unesco.org/en/digita leducation/artificial-intelligence ( 14.11.2023). | |
dc.relation.references | : [ ] / Report by the Department of Education, Government of Country : https://www.education.gov.au/international-education-data-andresearch/international-student-monthly-summary-and-data-tables ( 14.11.2023). | |
dc.relation.references | Proceedings of the 2023 International Conference on Artificial Intelligence in Education [ ] : https://www.proceedings.com/content/069/069336webtoc.pdf ( 14.11.2023). | |
dc.relation.references | [ ] / : https://hai.stanford.edu/ai-ed-summit-how-can-ai-help-education ( 29.11.2023). | |
dc.relation.references | [ ] / : https://sai.pku.edu.cn/znxyenglish/info/1456/2686.htm ( 29.11.2023). | |
dc.relation.references | [ ] / , : https://www.researchgate.net/publication/Analysing_the_Impact_of_Artificial_Intelligence_and_Computational ( 02.12.2023). | |
dc.relation.references | [ ] / , 2021 : https://www.mdpi.com/2076-3417/13/18/10258 ( 04.12.2023). | |
dc.relation.references | [ ] / , 2019 : https://www.aect.org/docs/2019ProgramLasVegas.pdf ( 11.12.2023). | |