• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дослідження гібридної моделі навчання

Автор
Грабчак, Н. В.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [896]
Анотації
У 2020 році пандемія Covid-19 викликала експоненційний розвиток та дослідження різних гібридних моделей навчання, обумовлених реакцією освітян (та інших) на обмежувальні заходи соціального дистанціювання та локдауни в освітніх установах. Гібридна модель навчання, що комбінує навчання частково вдома (онлайн) та частково в закладах освіти (оф-лайн), стала реакцією на потреби у більш гнучких формах навчання, більш доступних ресурсах та неперервному професійному розвитку в більшості сфер зайнятості. Ця робота розглядає основні тенденції гібридної моделі навчання та її вплив на майбутнє навчання в умовах викликів та на великій часовій шкалі.
 
In 2020, the Covid-19 pandemic has sparked exponential growth and research into various hybrid learning models driven by the response of educators (and others) to restrictive social distancing measures and lockdowns in educational institutions. The hybrid learning model, which combines learning partly at home (online) and partly in educational institutions (offline), has become a response to the needs for more flexible forms of learning, more accessible resources and continuous professional development in most fields of employment. This paper examines the main trends of the hybrid model of learning and its impact on the future of learning in a challenging environment and on a large time scale.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46977
Відкрити
21358.pdf (270.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ