• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Сучасні тенденції стратегічного маркетингу та інноваійного розвитку

Author
Самойлов, В. Ю.
Несен, Л. М.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [896]
Abstract
Ця стаття досліджує вплив інноваційних підходів на розвиток маркетингових стратегій підприємств. Вона аналізує роль інновацій у формуванні стратегічного плану підприємства, вказуючи на їхню значущість як джерело конкурентної переваги. Далі розглядається процес розробки і впровадження інноваційних стратегій в маркетингу, включаючи адаптацію до змінних умов ринку та їхній вплив на конкурентоспроможність підприємств. На основі аналізу сучасних тенденцій та прикладів успішної практики впровадження інноваційних стратегій робиться висновок про важливість інновацій для стабільного розвитку підприємств у сучасному бізнес-середовищі.
 
This article explores the impact of innovative approaches on the development of marketing strategies for enterprises. It analyzes the role of innovation in shaping the strategic plan of a company, emphasizing their significance as a source of competitive advantage. Furthermore, the process of developing and implementing innovative marketing strategies is examined, including adaptation to changing market conditions and their impact on the competitiveness of enterprises. Based on an analysis of current trends and successful case studies of implementing innovative strategies, the article concludes on the importance of innovation for the sustainable development of enterprises in the modern business environment.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47015
View/Open
21046.pdf (413.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ