• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Сучасні тенденції стратегічного маркетингу та інноваійного розвитку

Автор
Самойлов, В. Ю.
Несен, Л. М.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [896]
Анотації
Ця стаття досліджує вплив інноваційних підходів на розвиток маркетингових стратегій підприємств. Вона аналізує роль інновацій у формуванні стратегічного плану підприємства, вказуючи на їхню значущість як джерело конкурентної переваги. Далі розглядається процес розробки і впровадження інноваційних стратегій в маркетингу, включаючи адаптацію до змінних умов ринку та їхній вплив на конкурентоспроможність підприємств. На основі аналізу сучасних тенденцій та прикладів успішної практики впровадження інноваційних стратегій робиться висновок про важливість інновацій для стабільного розвитку підприємств у сучасному бізнес-середовищі.
 
This article explores the impact of innovative approaches on the development of marketing strategies for enterprises. It analyzes the role of innovation in shaping the strategic plan of a company, emphasizing their significance as a source of competitive advantage. Furthermore, the process of developing and implementing innovative marketing strategies is examined, including adaptation to changing market conditions and their impact on the competitiveness of enterprises. Based on an analysis of current trends and successful case studies of implementing innovative strategies, the article concludes on the importance of innovation for the sustainable development of enterprises in the modern business environment.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47015
Відкрити
21046.pdf (413.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ