• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Застосування гейміфікації в освітньому процесі закладів вищої освіти

Автор
Лавров, В. В.
Кобилянська, І. М.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [896]
Анотації
В роботі здійснено комплексний аналіз гейміфікації як методу підвищення мотивації та залученості студентів у освітньому процесі закладів вищої освіти. Досліджено теоретичні основи застосування ігрових елементів у освіті, з акцентом на психологічні аспекти, що впливають на ефективність гейміфікації.
 
In the work, a comprehensive analysis of gamification as a method of increasing the motivation and involvement of students in the educational process of higher education institutions is carried out. The theoretical foundations of the application of game elements in education were studied, with an emphasis on psychological aspects that affect the effectiveness of gamification. It is analyzed how the integration of points, achievements and other game mechanisms can contribute to better student activity and deeper learning of the material. Special attention is paid to the possibilities of gamification to solve the problems of the traditional educational process, in particular insufficient motivation and lack of practical application of acquired knowledge. In addition, the challenges and possible negative consequences of excessive use of gamification are considered, which requires the development of new methodological approaches for its effective implementation in the conditions of modern higher education.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47417
Відкрити
21157.pdf (278.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ